Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jailbreak: Synkproblem!


barreknarr

Rekommendera Poster

Min iPhone 4, jailbreak 4.0.1, har haft ett större problem. Jag har laddat ned vissa appar från en känd källa från sourcen hackoluos, som inte får nämnas här (börjr på ins) Grejen är bara att mitt iTunes gör så att apparna från den här källan försvinner, sen kommer det upp något med safe mode och att jag kan restarta den osv (lockscreenen har bad iphone) När jag restartar den så är apparna inte tillbaka. Hjälp, eftersom att jag inte kan synca ordentligt. iTunes firmware 10.0.1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använd köpta appar så försvinner problemet ;) Jobbigt när apple gör ngt åt piratkopiering va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin_iPhone

Använd köpta appar så försvinner problemet ;) Jobbigt när apple gör ngt åt piratkopiering va?

 

Mycket bra sakt!

 

Och uppdatera till iTunes 10.1 och iOS 4.2 (släpptes idag).

 

Så får du AirPlay och AirPrint.

 

Tänk att alla klagar på:

 

"min telefon funkar inte, den är jailbreakad, vad är fel?"

 

Svar: den är jailbreakad ( då telefonerna är gjorda för att vara som dem är för att ha bästa prestanda/säkerhet/kompitabilitet och funka som dem ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin_iPhone

Det är ju piratappar du har installerat, det är ju klart iTunes tar bort dem då från iPhonen då du syncar den (då dem inte finns inlagda i ditt Apple ID konto, som köpta).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju piratappar du har installerat, det är ju klart iTunes tar bort dem då från iPhonen då du syncar den (då dem inte finns inlagda i ditt Apple ID konto, som köpta).

 

Mm får nog hålla med. Men kan tänka mig att iTunes bara tar bort crackade kopior av AppStore appar. Vet inte om det hjälper men har du provat att syra om iTunes till att synka mot sauriks server?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...