Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hittar inte mina köp gjorda på iPad


klarrej

Rekommendera Poster

jag har testat att köpa en ljudbok och en låt på min ipad via itunes appen. men sen när jag skall hitta dom så går jag in i köpt mappen och där är det tomt. försökte köpa igen men den säger att jag redan köpt den. provat att starta om och provat att gå in i köpt mappen både via itunes appen och via ipod appen. förslag någon? jag har ett mobile me konto som jag handlar på om det spelar någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla inte i "köpt"-mappen. Kolla i "ljudböcker" eller i musik. Det är nog inte förrän du synkar med en dator och väljer "överför inköp" som de dyker upp i "köpt"-mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla inte i "köpt"-mappen. Kolla i "ljudböcker" eller i musik. Det är nog inte förrän du synkar med en dator och väljer "överför inköp" som de dyker upp i "köpt"-mappen.

 

 

Har givetvis kollat i samtliga mappar men det är tomt.

Och vad är svaret på resten då? Har du överfört köpen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt dom på ipaden. Och då borde dom ju lägga sig på den direkt. Så funkar det ju på iphone. Synkningen är ju först sen när man vill få dom till datorn. Så nej det har jag inte gjort. Kan väl kanske vara någon bugg som kräver det dock men de verkar ju konstigt. Det är hu teoretiskt sett samma system som iphone. Jag har en beta version av 4,2 om det kanske är nån bugg i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en beta version av 4,2 om det kanske är nån bugg i den.

Det skulle inte förvåna mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...