Nyhetsroboten Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Apple meddelar att iOS 4.2 släpps i dag till iPhone, iPad och iPod Touch. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donpasta Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Seriöst ibland undrar jag hur fan ni sätter rubriker på macworld? kollade på vad ni skrev på facebook!!! Ios 4,0 ÄR UTE!!! Jasså??? vart kan man ladda ner den i i-tunes???? Ni kanske menade: Ios 4,0 SLÄPPS SENARE IDAG????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleanka70 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Det går inte att ladda ned 4.2 via Itunes för Ipad....?!? Det står att jag har senaste versionen för Ipad dvs 3.2.2. Ändå marknadsförs det på Apples svenska sida?!?! Någon som lyckats ladda ned? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleanka70 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Verkar som den kommer först kl 19 i kväll....nåja får väl vänta två timmar då....har man väntat så här länge så.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelmedmac Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Jao, kan inte heller fixa 4.2 till min iPhone, så jag får la vänta tills 19 innan jag blir galen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leone Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Jao, kan inte heller fixa 4.2 till min iPhone, så jag får la vänta tills 19 innan jag blir galen... shit! den är redan 4 över sju och det går fortfarande inte att ladda ner! hur länge ska man behöva vänta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmaco12 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 nu kan man ladda från iTunes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelmedmac Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 shit! den är redan 4 över sju och det går fortfarande inte att ladda ner! hur länge ska man behöva vänta! Nu funkar det för mig Pröva igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleanka70 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Uppdaterar för fulla muggar....tog lite tid (14 min) att ladda hem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.