Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skyldig pengar till Itunes?


Taimir

Rekommendera Poster

Hej alla! Jag skulle vara glad om någon förklarade för mig vad problemet är med Itunes...när jag kollade i mitt konto så stod det att jag var skyldig 29.00kr.......varför??

Jag hade aldrig handlat så mycket och för det andra, allt jag köpte var från app Store! Och så hade jag kvar 64 kr! Sen så plötsligt går alla mina 64 kr bort och så är jag skyldig dem 29.00 kr!!

Är det någon som kan förklara?

Tack för svar!

 

//Taimir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iMatte v. 2.0

Hej alla! Jag skulle vara glad om någon förklarade för mig vad problemet är med Itunes...när jag kollade i mitt konto så stod det att jag var skyldig 29.00kr.......varför??

Jag hade aldrig handlat så mycket och för det andra, allt jag köpte var från app Store! Och så hade jag kvar 64 kr! Sen så plötsligt går alla mina 64 kr bort och så är jag skyldig dem 29.00 kr!!

Är det någon som kan förklara?

Tack för svar!

 

//Taimir

 

Troligen är det en falsk faktura du fått i avsikt att lura av dig dina inloggningsuppgifter eller så. Alla fakturor från Apple är specificerade så tillvida att du ser exakt vad du köpt och vad det kostat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in i App Store i iTunes (viktigt att du inte går inte in via länken i brevet) och byt lösenord genom att klicka på din e-postadress uppe till höger, sen på knappen Edit account info.

 

Klicka sen på din e-postadress igen, du ser en knapp som heter Purchase history i mitten av sidan, finns inköpet på 29 kronor där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...