Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa filmer i HD-format...


tjorven

Rekommendera Poster

Hejsan. Är det någon som har tips på vart man kan köpa och ladda hem filmer i HD-format?

 

Filmer i itunesstore är ju fortfarande inte aktuellt i sverige....och blurayskivor funkar inte till macen. Alla filmtjänster jag känner till har endast uthyrning i jäkligt dålig kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inte så många program/sajter för att ladda ner just filmer med full HD (eftersom att det skulle ta väldigt lång tid att ladda ner), men du kan ju prova Voddler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

via Xbox 360 går att hyra film i HD-format. Inget jätteutbud dock, men kan bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inte så många program/sajter för att ladda ner just filmer med full HD (eftersom att det skulle ta väldigt lång tid att ladda ner), men du kan ju prova Voddler.

 

 

nej det var nästan det jag misstänkte :/

 

det är alltså kört att få tag på HD filmer digitalt genom att betala för dem på hederligt sätt då kan man anta?! märkligt...jag tror det finns en efterfrågan på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viasat har väl sin Viasat on demand, om man är kund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vill helst byta ut favoritfilmerna i dvd-samlingen mot hd-filmer, men jag kommer inte köpa blu-rayspelare för det känns inte värt. bättre att ha filmerna direkt på hårddisk.

 

men jag vill alltså i första hand köpa filmen i HD, inte hyra den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...