Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lagg på iPhone 4


iAd

Rekommendera Poster

Min iPhone 4 laggar och gör lite knepiga saker ibland, speciellt inne i ''Bilder'' appen. tex kan jag ibland inte få bilderna i ''landscape'' när jag lägger iphonen på sidan. Är det bara min iPhone 4 som gör sånt eller har nån annan råkat ut för samma sak? Och är det nån som har nåt tips hur jag ska fixa detta..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Prova omstart av telefonen, om inte detta fungerar ->

2. Prova återställning av telefonen (görs i iTunes), om inte detta fungerar ->

3. Ring Apples support, eller lämna in telefonen till din återförsäljares service för check.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min blir lite trögare när jag har en massa program i bakgrunden. Mest i lite hoppiga animationer. Räcker med att stänga ner lite program manuellt eller starta om luren. Har faktiskt också haft problem med bilder programmet med att den inte vill lägga sig i landscape. Brukar fixa sig genom att stänga ner programmet från multitask menyn. Det händer väldigt väldigt sällan. Haft det problemet både på 3GS och nu 4an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte låst den i stående läge?

 

Dubbelklicka på Hem-knappen för att få fram multitasking-baren. Ta ett steg åt vänster och kolla så du inte låst telefonen i just stående läge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Jag har oxå lagg på 4:an. Det kommer vid vissa spel

Tex angry bird, ichoppter m.m. Även scrollning vid bildlistan. Behöver inte alltid vara snabba rörelser för att lagga. Har även hänt att displayen har blivit svart. (blackscreens).

Hmm

Vänder man sig apple store el opratören ang garanti?

Mvh Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...