Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min iPhone synkroniserar inte med iTunes


AnnaLouise

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har haft min iphone ett tag och tills för en vecka sedan så synkroniserades den varje gång jag kopplade ihop den med min dator. Nu händer ingenting! Det plingar till när jag sätter i kontakten men de synkroniserar inte. Frustrerande för nu behöver jag ändra saker på iPhonen som jag behöver göra via iTunes men hur jag än gör så kommer den inte upp som enhet i iTunes. Vad ska jag göra?

 

/Anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provat starta om datorn och telefonen? Provat en annan usbport? Provat en annan dator för att se om det är kabeln som är dålig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du måste kryssa i Öppna iTunes när denna iPhone ansluts för att synkroniseringen ska gå igång direkt. Det är inte helt logiskt det där alternativet.

post-46750-034019000 1290174685_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte heller synka min. Jag får inte upp min enhet när jag stoppar min Iphone i dockan. Det gick lite fel när jag skulle uppdatera iTunes häromdagen, kan det bero på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack snälla för er snabba och effektiva hjälp! Nu går det att synka igen!

 

/Anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack snälla för er snabba och effektiva hjälp! Nu går det att synka igen!

 

/Anna

 

Hur kunde du kryssa i alternativet om din telefon inte kommer upp som enhet( vilket jag har problem med sendan uppgraderingen)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag startade om både datorn och telefonen och då öppnades enheten upp i iTunes. Där efter det kryssade jag i rutan om synkronisering.

 

/Anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...