fretless Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Tjena! Jag vet att det funnits en guide för hur man gör detta, jag gjorde det på min gamla mac, men hur jag än söker kan jag inte hitta igen den! någon som här en länk till detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatari Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Mellanrum som det här ger när mans skriver det i terminal? defaults write com.apple.dock persistent-apps -array-add '{ "tile-type" = "spacer-tile"; }'; killall Dock Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeMan Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Macworld - Power user Tips nr: 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatari Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Macworld - Power user Tips nr: 6. Logga ut när det räcker med att skriva killall Dock. Vad tänkte mw på där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fretless Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Toppen! =) precis vad jag sökte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeMan Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Logga ut när det räcker med att skriva killall Dock. Vad tänkte mw på där? Om de hade skrivit det från början (eller rättat till det) så hade det besparat många massor med tid! Men men, alla lär sig något i slutändan Toppen! =) precis vad jag sökte. Super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.