Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Facebook-appen stänger sig direkt vid start


debourg

Rekommendera Poster

Jag höll på och uppdaterade status med bild när det ringde. Sedan funkar inte Facebook-appen. När jag öppnar den så kommer FB-ramen upp och sedan stängs appen inom ett par sekunder. Det har hänt förut, även med Wikipedia-appen. Sedan fixade det sig själv. Jag har startat om luren, no change. Någon som vet wtf det är frågan om eller som bara har en bra lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått knas med appar ibland när jag bytt IOS. Det har då dröjt ett tag tills app-makaren uppdaterat appen till det nya IOS:et. Kolla om det kan vara något sådant som hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Facebook-appen tycker jag är rätt buggig och helt klart den mest instabila av alla app:ar jag har.

Inte så jätte instabil iofs, men av och till så vill den inte vara med längre.

Omstart brukar lösa de flesta problem. Om det är inte gör det så prova en återställning av luren. Då rensas flera systemfiler också.

Min teori är att Facebook-app:en är dålig på att städa efter sig.

Jag hoppas den uppdateras snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag höll på och uppdaterade status med bild när det ringde. Sedan funkar inte Facebook-appen. När jag öppnar den så kommer FB-ramen upp och sedan stängs appen inom ett par sekunder. Det har hänt förut, även med Wikipedia-appen. Sedan fixade det sig själv. Jag har startat om luren, no change. Någon som vet wtf det är frågan om eller som bara har en bra lösning?

 

Testa att radera appen, starta om telefonen och installera den på nytt. Funkar ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att radera appen, starta om telefonen och installera den på nytt. Funkar ibland.

 

Funkade. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Facebook-appen tycker jag är rätt buggig och helt klart den mest instabila av alla app:ar jag har.

Inte så jätte instabil iofs, men av och till så vill den inte vara med längre.

Omstart brukar lösa de flesta problem. Om det är inte gör det så prova en återställning av luren. Då rensas flera systemfiler också.

Min teori är att Facebook-app:en är dålig på att städa efter sig.

Jag hoppas den uppdateras snart.

 

Uppdatering fanns idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Jag har samma problem i min ipad. Är jag ensam?

Jag har försökt att installera om, men det har inte hjälpt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Observera att tråden är från 2010. Men vi kör väl ändå, rubriken är ju rätt.

 

Samma sak händer mig. Har tagit bort appen, startat om och lagt in den igen. Hjälper inte.

 

Jag har uppdaterat till ver 6.7 som släpptes idag. Gäller det även dig så kommer vi nog få fler svar i den här tråden...

 

 

* Påminnelse till mig själv att aldrig mer frångå min princip att ALDRIG ALDRIG ALDRIG någonsin uppdatera någonting före det gått minst en vecka efter släpp. En månad om det är något mer kritiskt än Facebook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min frus iPhone 5 stängde helt plötsligt facebook-appen ner sig utan att hon gjorde något. Har också provat omstart och raderat appen med ominstallation utan skillnad. Den startar upp i två sekunder för att sedan krascha.

Hos kör senaste iOS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min funkar bra. Jag har senaste ver. av både FB-appen och ios på en 5S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Det har redan kommit en uppdatering (ver 6.7.1) med buggfixar.

 

Nu funkar det för mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den går det ju inte att uppdatera eller är det bara jag som inte får det att funka

Det är inte bara du. Jag mfl har samma problem.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...