Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rekommendera fodral/skal till iPhone4


Golfareninsweden

Rekommendera Poster

Golfareninsweden

Hej!

 

Har bytt min iPhone3 till en iPhone4 och vill ha ett nytt fodral/skal.

 

Vad rekommenderar ni?

 

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Speck Candyshell

Mjuk insida som inte repar med allt det som kommer in i skalet och en hård utsida som skyddar.

Riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Case-mate Barely There använder jag till min 4:a :) Snygg look och sitter bra i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni som använder hårda skal till era iphone 4, hur undviker ni att få repor av så kallat skav från skalet på iphonen? Känns som de hårda skalen kommer att nöta på iphonens kanter och på metallramen runtom.

 

Har ni något bra tips på ett bra hårt skal för iphone 4? har tittat på incipio feather bla. Eller är ett skinnfodral mkt bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@mps Vart köpte du det skalet och för hur mkt?

 

Kör nu oxå med Speck pixel HD, rekommenderas!

 

Inhandlades på eBay för ca 150:- inkl frakt.

Mycket nöjd med det fortfarande även om man ser tydligt slitage av miljontals repor i den hårda plasten.

Men hellre i plasten än i telefonen.

 

Angående hårda skal.

Hade ett Griffin skal med hård baksida och mjuka sidor.

Baksidan av telefonen hade ett billigare skärmskydd, och efter ca 1-1 1/2 månades användande pensionerade jag skalet.

Det hade blivit så pass djupa skåror, fördjupningar och hack i plasten att det nästan var igenom in i telefonen.

Totalvägrar hårda skal av alla slag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

MacAllys genomskinliga skal. Snyggt, mjukt och ger bra skydd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag fick hem mitt SGP iPhone 4 Case Neo Hybrid EX Series idag som jag beställde på www.sgpstore.com för 37$ inkl frakt.

Detta kan jag varmt rek, man fick även med ultra clear skydd för båda sidorna.

 

Fördelen med denna är att den är så tunn att man kan använda tredje parts kablar, samt att den får plats i väska något som inte går med Apples orginal bumber.

 

Nu är detta en bumper modell men det finns även de som täcker baksidan helt med silicon typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Jag har testat jäkligt många skal på bloggen sedan jag började skriva. Just nu använder jag P.A.P Design iPhone Case, ett läderfodral från ett Göteborgs-företag, jag älskar det men brukar tröttna efter ett tag. Tidigare använde jag BookBook under ett par månader.

 

Om du behöver något tåligt och vattentätt rekommenderar jag LifeProof Case, vilket otroligt skal!

 

Ifall du vill läsa recensioner om olika skal så kan du klicka på "Recensioner"-taggen eller kategorin på min blogg så finns det en hel del. PM:a mig om du har några frågor om något skal som jag har testat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...