Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPaden vägrar återställas


MartinDan2

Rekommendera Poster

Hej.Kom på min iPad idag med den stora bilden "connect to itunes". Så jag satte i iPaden i datorn och synkroniserade, allting synkades men bilden försvinner inte. Då försökte jag uppdatera iPaden, men det gick inte och det går inte heller att återställa den. Vad ska jag göra? Jag har iOS 4.2 beta installerat på den, men det är inget jailbreak så garantin borde vara kvar?Ska jag lämna in den eller hur gör jag? Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du har en betaversion installerad så sök hjälp på Apples slutna utvecklarforum, där får du snabbast hjälp för problem som dessa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipaden har förmodligen fastnat i recovery läge. Ladda ner tinyambrella och "Kicka den ur recovery"

Samma sak hände på min och detta löste problemet direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funkar inte. Eller så gör jag fel. Jag klickade på "start TSS server" eftersom det är det ändå man kunde klicka på. Men det är nog fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten, hur går det med tidningen iLand? Det skulle ju komma ett nytt nummer 1 gång per månad, men ser att det bara finns ett nummer att ladda ner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten, hur går det med tidningen iLand? Det skulle ju komma ett nytt nummer 1 gång per månad, men ser att det bara finns ett nummer att ladda ner. :)

 

 

Hehehe, ja det gick inget vidare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen har din beta "gått ut" ladda ner den senatse versionen och uppdatera så ska du se att den fungerar igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...