Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dagens app: Snore Inspector


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Jag köpte Snore inspector och har testat den, men är inte lika imponerad som Macworld.

 

Allt ljud som förekommer under en natts sömn och snarkningar spelas in och alla toppar i ljudnivån listas separat. Så långt är det bra.

 

Tyvärr samlas ganska mycket data under en natt och den mängden lyckas i varje fall inte jag ta bort på vanligt iPhone-vis. Utvecklaren hänvisar till "iphone delete feature" som när man söker på Google ger två (2) träffar. Jag hoppas att data försvinner när jag tar bort Snore Inspector från min iPhone. Det är kanske "iphone delete feature"?

 

Att vända sig till GR Softlabs support genom att skicka email till support@grsoftlabs.com är ingen större idé heller, MAILER-DAEMON svarar bara "Remote host said: 550 No Such User Here [RCPT_TO]".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte Snore inspector och har testat den, men är inte lika imponerad som Macworld.

 

Allt ljud som förekommer under en natts sömn och snarkningar spelas in och alla toppar i ljudnivån listas separat. Så långt är det bra.

 

Tyvärr samlas ganska mycket data under en natt och den mängden lyckas i varje fall inte jag ta bort på vanligt iPhone-vis. Utvecklaren hänvisar till "iphone delete feature" som när man söker på Google ger två (2) träffar. Jag hoppas att data försvinner när jag tar bort Snore Inspector från min iPhone. Det är kanske "iphone delete feature"?

 

Att vända sig till GR Softlabs support genom att skicka email till support@grsoftlabs.com är ingen större idé heller, MAILER-DAEMON svarar bara "Remote host said: 550 No Such User Here [RCPT_TO]".

 

Jag köpte den igår och testade i natt. Hade satt känsligheten så att jag fick med lite för mycket. Alltså raderade jag allt genom att under History klicka och dra så dyker ett "Delete" upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tack för att ni har köpt Snore Inspector. Vi håller på att göra om en hel del, bland annat kommer grafen bli så att man kan dra det fram och tillbaka. Det kommer också mer info. Vi försöker hitta en lösning hur vi ska göra filerna mindre. Vi kommer också ha en ny facebook intregation där appan kan skicka grafen och ljud till facebook.

 

Delete - tror vi kommer ha en icon :) många frågar om detta.

 

Vi kommer också ha koll så att inte batterien tar slut.

 

Ha lite tålamod så blir den ännu bättre. Alla synpunkter har gjort att vi kommer göra den bättre. Tack

 

Det är massa mer vi gör men skriver detta bara lite snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...