Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Airline air adapter


ante_77

Rekommendera Poster

Såg att det fanns en airline air adapter till Mac Book Pro.

Är det något nytt eller har den funnits länge?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att det fanns en airline air adapter till Mac Book Pro.

Är det något nytt eller har den funnits länge?

 

Ja, så länge som jag med begynnande demens kan minnas.

Har en själv, ouppackad, då det på nätet finns en beskrivning hur man kan bygga om den så att den även skall fungera via bilens ciggtändaruttag. Ett projekt som dog ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, så länge som jag med begynnande demens kan minnas.

Har en själv, ouppackad, då det på nätet finns en beskrivning hur man kan bygga om den så att den även skall fungera via bilens ciggtändaruttag. Ett projekt som dog ...

 

Jag har köpt en fungerande laddare till bilen, inte från apple naturligtvis. Funkar kanon. Hittade på tradera för 300:- Har tidigare sett den i affär för ca 1000:-

post-34005-092285300 1287727898_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt en fungerande laddare till bilen, inte från apple naturligtvis. Funkar kanon. Hittade på tradera för 300:- Har tidigare sett den i affär för ca 1000:-

 

Wow, såg ju tiktigt smidig ut! Vad heter märket som tillverkar den? Lär ju inte vara en vidare officiell marknadsföring iofs med tanke på HyperMac som blev stämda.

Ändå något jag kan tänka mig köpa.. Så klumpigt med en konverter liggande i bilen hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, såg ju tiktigt smidig ut! Vad heter märket som tillverkar den? Lär ju inte vara en vidare officiell marknadsföring iofs med tanke på HyperMac som blev stämda.

Ändå något jag kan tänka mig köpa.. Så klumpigt med en konverter liggande i bilen hela tiden..

 

Har sett den här tidigare, köpt av en vad det ser ut som en privat säljare på tradera, men när den levererades låg en faktura från macnet.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, så länge som jag med begynnande demens kan minnas.

Har en själv, ouppackad, då det på nätet finns en beskrivning hur man kan bygga om den så att den även skall fungera via bilens ciggtändaruttag. Ett projekt som dog ...

 

Har använt min i bilens ciggtändaruttag utan någon ombyggning, funkar perfekt! Däremot så laddar den inte batteriet, bara driver datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...