Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

9 timmar sedan, Alix säger:

Eruption of tears. :cry:

Jag kände ju inte till om killen men visst är det trist när folk dör onödigt tidigt.

Han var ju inte mycket äldre än oss.

Påminner om en viss japansk artist i samma ålder jag gillat i alla år men som kanske besegrat sin strupcancer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, mikaellq säger:

Jag kände ju inte till om killen men visst är det trist när folk dör onödigt tidigt.

Han var ju inte mycket äldre än oss.

Påminner om en viss japansk artist i samma ålder jag gillat i alla år men som kanske besegrat sin strupcancer.

Jag har lyssnat på VH sedan 40 år tillbaka och eftersom jag själv spelar gitarr så var EVH en hjälte och förebild. :bultandehjarta:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, Alix säger:

Jag har lyssnat på VH sedan 40 år tillbaka och eftersom jag själv spelar gitarr så var EVH en hjälte och förebild. :bultandehjarta:

Gillar du Steve Vai, Ritchie Blackmore också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

59 minuter sedan, Alix säger:

Självklart. ^_^ 

Nice :)  å en modell sådan här kanske?

(behöver stränga om min), hade en modell Les Paul tidigare, svårspelad med mina stora fingrar, dock gillade jag humbuckers bättre än single coil. 

0AD40BDB-3B2A-445E-824D-F8829F206E1C.tiff

Redigerad av iMarc
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, iMarc säger:

Nice :)  å en modell sådan här kanske?

(behöver stränga om min), hade en modell Les Paul tidigare, svårspelad med mina stora fingrar, dock gillade jag humbuckers bättre än single coil. 

0AD40BDB-3B2A-445E-824D-F8829F206E1C.tiff 17 MB · 1 download

Jag har en customstratoid med humbuckercoils och en Fender Lead III-hals. Ingen whammybar. Den är från 70/80-talet. Spelar dock sällan numera. Jag köpte den 1987 av min bäste vän, som gick bort (frivilligt) ett par år senare. Vila i frid.

 

gitarr.jpeg.af592b4dd6517f996271f88686d55f25.jpeg

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 minuter sedan, Alix säger:

Jag har en customstratoid med humbuckercoils och en Fender Lead III-hals. Ingen whammybar. Den är från 70/80-talet. Spelar dock sällan numera. Jag köpte den 1987 av min bäste vän, som gick bort (frivilligt) ett par år senare. Vila i frid.

 

gitarr.jpeg.af592b4dd6517f996271f88686d55f25.jpeg

Ett så vackert instrument med så stort affektionsvärde. Beklagar sorgen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 timme sedan, Alix säger:

Sam Nilsson. Skaparen av det moderna public service (men inte ansvarig för dess nutida PK-ism). Vila i frid.

Jag är helt för en varm och omtänksam värld precis som du, känner inte gubben men hans död är motiverat att nämna. Han blev dock VD på PS 1981. Det var på 80-talet som det postmoderna, progressiva på allvar bröt ut likt en dödlig pandemi. Jag är däremot inte så säker att jag vill applicera lämpliga invektiv på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, BjornS säger:

Författaren John le Carré har avlidit, uppger hans agent, rapporterar AP.

Son nom de plume. Han hette egentligen David John Moore Cornwell. Vila i frid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...