Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

Charles Ingvar... Gösta Ekman, denne lysande skådespelare... :oroligoledsen:

 

post-5952-0-78177700-1491044302.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gösta Ekman måste vara en av de svenska skådespelare som fått mest stryk under sin karriär. Han verkar ju ramla, slå sig eller liknande i varje film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gösta Ekman måste vara en av de svenska skådespelare som fått mest stryk under sin karriär. Han verkar ju ramla, slå sig eller liknande i varje film.

Han gjorde det väl så många gånger att det blev till en konst. Han lärde sig att slå sig utan att slå sig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jonathan Demme.

 

funny-silent-lamb-445x283.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonathan Demme fick mig att bli förälskad i Jodie Foster, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonathan Demme fick mig att bli förälskad i Jodie Foster, tack.

Ikväll ser jag När lammen tystnar, den han fick en Oscar för. Vilken sensation den filmen var när den kom. Har påverkat många.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll ser jag När lammen tystnar, den han fick en Oscar för. Vilken sensation den filmen var när den kom. Har påverkat många.

Nattsömnen fick sig en törn minns jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Chris Cornell. Sångare i Soundgarden, Audioslave, Temple of the Dog. Fan vad trist. Ha det gött i himlen. Tack för all fantastisk sång och musik. Here's to you:

 

 

:bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
Postad (redigerade)

Chris Cornell. Sångare i Soundgarden, Audioslave, Temple of the Dog. Fan vad trist. Ha det gött i himlen. Tack för all fantastisk sång och musik. Here's to you:

 

:bultandehjarta:

Va fan?! :( En av rockhistoriens bästa röster!

 

Den här versionen av MJ's Billie Jean är sjukt bra (inspelad i Sverige för övrigt).

 

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chris Cornell. Sångare i Soundgarden, Audioslave, Temple of the Dog. Fan vad trist. Ha det gött i himlen. Tack för all fantastisk sång och musik. Here's to you:

 

:bultandehjarta:

Va fan?! :( En av rockhistoriens bästa röster!

 

Den här versionen av MJ's Billie Jean är sjukt bra (inspelad i Sverige för övrigt).

Väldigt sorgligt... Skulle just säga det att han gjorde ju även några soloutflykter med. Har skivan “Carry On”. Och spelade bl a i Sverige. Har en konsert från O-baren (2006) i datorn där han kör aktustiskt. Den Billy Jean-versionen är riktigt bra. :yeahbaby:

 

post-64246-0-66819100-1495145824_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Har en konsert från O-baren (2006) i datorn där han kör aktustiskt. Den Billy Jean-versionen är riktigt bra. :yeahbaby:

Yes, det var den jag länkade till. Otroligt bra cover!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Roger Moore är död (i cancer).

https://www.hd.se/2017-05-23/roger-moore-ar-dod

Ojdå... Det kom plötsligt. 89år är en bra ålder annars. Många som dör långt innan, utan cancer. På ett sätt bra att det gick fort då.

 

En av favorit-Bond'arna. :yeahbaby:

 

Simpon Templar i Helgonet - och Snobbar som jobbar... Inget man såg då, men det har väl gått lite repriser genomåren man sett en och annan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
:( Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...