Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

 

Av någon anledning gissade jag, vilket visade sig vara korrekt, att han dog 1994.

Yes och han är dessutom med i 27-klubben.

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det var det jag gissade.

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det precis nu. Han dog helt klart för tidigt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Pappa till rocken som scenstil och textinnehåll, och gitarrsolon, får man nog säga. En ansenlig ålder för en rockstjärna. Kudos!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

:( Hann se honom live en gång dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Såg honom i Göteborg, mitten av 60- talet.

 

Märkligt, satt i går kväll och kollade You never can tell på You Tube

med så skilda artister som Springsteen, Björn Afzelius, Emmylou Harris, Status Quo och Chucken själv.

 

Såg på min iPad inatt att han gått bort. R I P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mick Jagger på Facebook:

 

”I am so sad to hear of Chuck Berry's passing. I want to thank him for all the inspirational music he gave to us. He lit up our teenage years, and blew life into our dreams of being musicians and performers. His lyrics shone above others and threw a strange light on the American dream. Chuck, you were amazing, and your music is engraved inside us forever.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zaida Catalán. Hon hånas säkert på Flashback och många tycker väl att hon får skylla sig själv (kvinna, feminist, människorättsaktivist och miljöpartist). Men hon ville göra världen till ett bättre ställe. Och hon var därför beredd att löpa hela linan ut. Och offrade därmed sitt liv. All heder åt henne. Vila i frid.

  • Rösta upp 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zaida Catalán. Hon hånas säkert på Flashback och många tycker väl att hon får skylla sig själv (kvinna, feminist, människorättsaktivist och miljöpartist). Men hon ville göra världen till ett bättre ställe. Och hon var därför beredd att löpa hela linan ut. Och offrade därmed sitt liv. All heder åt henne. Vila i frid.

:bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...