Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

Läste mycket Asterix förr, men har tyvärr inte fotografiskt minne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjöta inte skit om de döda nu… :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iMatte v. 2.0

Tjöta inte skit om de döda nu… :nerd:

Jag har inte sett att du haft så mycket gott att säga om vare sig Adolf eller Josef. De är ju döda..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett att du haft så mycket gott att säga om vare sig Adolf eller Josef. De är ju döda..?

Översätt Alix latin så förstår du… :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans inlägg förstod jag. Det var ditt jag inte begrep.

Jag förstår inte hur du kan förstå Alix inlägg men inte förstå mitt.

Men jag däremot förstår att du inte förstår att jag förstår det förstnämnda inlägget. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iMatte v. 2.0

Jag förstår inte hur du kan förstå Alix inlägg men inte förstå mitt.

Men jag däremot förstår att du inte förstår att jag förstår det förstnämnda inlägget. :P

Alix skrev att "visserligen ska man inte prata illa om de döda, men ni förstår kanske vad jag tycker om Stig Bergling..." Några timmar senare skriver du att "man ska inte prata illa om de döda...". Det var ju precis vad Alix skrev så jag undrade vad du menade med ditt inlägg. Vad är det som är konstigt med det? Ingen hade ju pratat illa om Stig Bergling?

För övrigt tycker jag att man visst kan prata illa om de döda. Livsstatus har inget med saken att göra. Ett rövhål är ett rövhål är ett rövhål. Dött eller levande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Leonard “Spock” Nimoy ...

 

660e5a470556a0f21a991347940d77c860f8c9a5

http://www.nytimes.com/2015/02/27/arts/television/leonard-nimoy-spock-of-star-trek-dies-at-83.html

 

Såg igår nåt om att han hade fått nåt hjärtproblem... och idag att han var död. :(

Trist men väntat. Han förblir en ikon i sci-fi världen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket sorgligt, men som sagt var det väntat. Han var en duktig regissör också. Han gjorde den amerikanska versionen av "Tre män och en baby" och den gillar jag faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Israel Project

Leonard Nimoy has passed. He was born to Yiddish-speaking Orthodox Jewish immigrants from Iziaslav, Soviet Union in 1931.

His connection to the Jewish people was always very important to him. Watch this video explaining the Jewish story behind the "Live Long and Prosper" hand gesture he created for his role as Spock in Star Trek.

Leonard Nimoy. May his memory be a blessing.

 

post-5952-0-45662500-1425077299_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Till minne av våra stora profiler här på forumet Friend som har gått bort allt förtidigt :geros:

  • Rösta upp 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iMatte v. 2.0

Till minne av våra stora profiler här på forumet Friend som har gått bort allt förtidigt :geros:

Vad menar du? Är Friend, som brukade hänga här, död? Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...