Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

Göran Stangertz har avlidit och jag minns honom främst från filmserien "De sju dödssynderna" av Richard Hobert.

68 bast är väl lite väl ungt. :(

Cancer är fruktansvärt demokratiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cancer är fruktansvärt demokratiskt.

Jo jag vet att han drabbades av det.

En bättre analogi är väl monarkin vilket går i arv precis som cancern vilket är föga demokratiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går i arv, men inte enbart. Fattig eller rik, alla kan drabbas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cordelia Edvardson har avlidit. Det fick mig att fälla en tår när jag läste det i morse.

 

"ett starkt engagemang, ett personligt tilltal och en blick för det stora i det lilla"

En god människa och en fantastisk skribent.

Såg att HuffPo också skrivit om hennes bortgång: http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20121030/eu-sweden-obit-edvardson/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skådespelaren Hans Lindgren, tjuren Ferdinands berättarröst, ormen Kaas röst mm

(* 6 januari 1932 † 2 november 2012)

Redigerad av Mr. Mxyzptlk
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över hundra, det är :respekt:

Jag satt och tänkte precis samma sak. Bra gener kanske. :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över hundra, det är :respekt:

För all del, men själv blir jag närmast obehagligt berörd vid tanken på att leva i 56 år till, jag är ju ändå 47... unsure.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För all del, men själv blir jag närmast obehagligt berörd vid tanken på att leva i 56 år till, jag är ju ändå 47... unsure.gif

Varför inte? Dä ä ôm inte annet rolit å leva å höra hur dä dônar. :borstatanderna:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över hundra, det är :respekt:

Ja - respekt är ordet. :yeahbaby:

Min mammas faster blev just 103 hon med. Träffade inte henne sista (5-8) åren, men hon var pigg och klar i knoppen hela tiden. Hon var författare, så det kanske hjälpte till - med all hjärngympa (tänka, skriva) osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Skulle inte förvåna mig om dopingen var det som förkortade hans liv. För nog luktar det illa även om det inte finns några bevis.

Han är död och kan inte svara. Finns ingen anledning att spekulera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportextras grundare har gått ur tiden. Den folkkäre sportjournalisten Lars-Gunnar Björklund har avlidit efter en längre tids sjukdom vid 75 års ålder.

 

2608794_520_292.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportextras grundare har gått ur tiden. Den folkkäre sportjournalisten Lars-Gunnar Björklund har avlidit efter en längre tids sjukdom vid 75 års ålder.

Trist. Du minns säkert du också alla de roliga kommentarerna han kunde komma med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportextras grundare har gått ur tiden. Den folkkäre sportjournalisten Lars-Gunnar Björklund har avlidit efter en längre tids sjukdom vid 75 års ålder.

 

2608794_520_292.jpg

Tråkigt. Tipsextra och hockey med Tre Kronor på 70-talet var fantastiskt mycket tack vare honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det, liksom han, är nu historia.

Fast historia är roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast historia är roligt.

HAN var rolig. R.I.P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...