Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...
4 minuter sedan, Alix säger:

Irrfan Khan.

Vem?

Länk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Telly82 säger:

Vem?

Länk?

https://www.imdb.com/name/nm0451234/

Stora roller i i Sverige kända filmer bör vara Darjeeling Limited, Slumdog Millionaire och Berättelsen om Pi, kanske också The Lunchbox. De tre första skrivna i ordningen bäst först (min objektiva bedömning).

 

Dödsorsaken anges på Wikipedia till Kolit. Staden han dog (och bodde?) i är tydligen ganska coronadrabbad (och tätbefolkad).

Redigerad av Mattiasgbg
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

https://www.imdb.com/name/nm0451234/

Stora roller i i Sverige kända filmer bör vara Darjeeling Limited, Slumdog Millionaire och Berättelsen om Pi, kanske också The Lunchbox. De tre första skrivna i ordningen bäst först (min objektiva bedömning).

 

Dödsorsaken anges på Wikipedia till Kolit. Staden han dog (och bodde?) i är tydligen ganska coronadrabbad (och tätbefolkad).

Jag tyckte mycket om The Lunchbox. Men det är mitt eget fel eftersom jag gillar sådana filmer. Han var en bra skådespelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Florian Schneider.

Det mycket tyska elektroniska bandet Kraftwerk har för alltid lämnat efter sig ett arv som influerat mig och enormt många musiker världen över. De uppfann genren Techno.
Florian grundade tillsammans med Ralph Hütter bandet och var ansvarig för den teknologiska utvecklingen, kanske mest viktiga robot-rösterna som var ett signum för Kraftwerk.

Mycket trist. ?

 

https://www.svt.se/kultur/kraftwerks-florian-schneider-ar-dod
 

 

  • Ledsen 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snowreeler

Little Richard

 

 

Kristina Lugn

 

Två på en och samma dag

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Postad (redigerade)

Till minne av...

 

Min mor, Gun Elly Mildred. 
Född under enkla förhållanden i Dalsland. Gjorde en klassresa. Blev civilingenjör i kemi och sedan framgångsrik företagare med en mindre klädkedja för dammode med butiker i Stockholm, Lysekil och Smögen. 
 

En oerhört stark kvinna som bröt normer och var en ständig inspirationskälla. 
 

Lämnar familj, släkt och vänner i en oändlig sorg och saknad. Begravningen var i helgen endast med den närmaste familjen. Tyvärr fick vi inte bjuda in fler pga läget med covid-19. 
 

Jag tror hon är nöjd med allt det hon åstadkom. Sista åren blev märkt av sjukdom. 
 

Hon vilar nu i frid. 

Redigerad av Raphael
  • Ledsen 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagar sorgen @Raphael

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

@Raphael Du har min djupt kända sympati i sorgen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Mats har lämnat oss

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kompositören Ennio Morricone, 91 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
marcushedenstrom

Grant Imahara, 49, kanske mest känd från tv-programmet Mythbusters har avlidit. :( Mycket tragiskt.

 

 

Redigerad av marcushedenstrom
  • Ledsen 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, marcushedenstrom säger:

Grant Imahara, 49, kanske mest känd från tv-programmet Mythbusters har avlidit. :( Mycket tragiskt.

 

Spoiler

 

Av ett brustet artärbråck i hjärnan. :( Usch, vem vet vilken tickande bomb man kan ha. :mellow:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 minuter sedan, Alix säger:

Av ett brustet artärbråck i hjärnan. :( Usch, vem vet vilken tickande bomb man kan ha. :mellow:

Sådant som händer men försvinnande sällan i så pass unga människor.

 

Citat

Cerebral bleeding affects about 2.5 per 10,000 people each year. It occurs more often in males and older people. About 44% of those affected die within a month. A good outcome occurs in about 20% of those affected.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...