Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Till Minne av


snowreeler
 Share

Rekommendera Poster

Idag är det 10 år sedan vårt barnbarn Sebastian dräptes av en idiot.

 

post-113-035068600 1328283113_thumb.jpg

 

post-113-049157300 1328283128_thumb.jpg

:geros:

Jag har ett svagt minne av händelsen, det är ju i mina hemmatrakter både Tidaholm och Blidsberg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det 10 år sedan vårt barnbarn Sebastian dräptes av en idiot.

 

post-113-035068600 1328283113_thumb.jpg

 

post-113-049157300 1328283128_thumb.jpg

:geros:

 

Jag lider med er. Vissa sår läker aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det 10 år sedan vårt barnbarn Sebastian dräptes av en idiot.

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Första gången jag gråter sen en kändis har avlidit. Hon har varit min idol sedan 1985. En underbar människa som det förbannade kokainet har tagit. :(:oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången jag gråter sen en kändis har avlidit. Hon har varit min idol sedan 1985. En underbar människa som det förbannade kokainet har tagit. :(:oroligoledsen:

Ja, förbannade knark! :superirriterad::deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man undrar ju lite hur hon kunde låta det gå så långt. Såg någon siffra om att hon spenderade ≈ 2miljoner/år på droger. (mediciner/droger antar jag). Helt vansinnigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man undrar ju lite hur hon kunde låta det gå så långt. Såg någon siffra om att hon spenderade ≈ 2miljoner/år på droger. (mediciner/droger antar jag). Helt vansinnigt.

Två miljoner per år på ett självmord. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två miljoner per år på ett självmord. :(

Ja, det är helt sjukt.

 

 

Här var lite mer om det.

 

//...//

En månad senare berättade en schweizisk knarklangare att Whitney beställt kokain och receptbelagda tabletter för 45 000 kronor till svit på anrika lyxhotellet D'Anglettere i Köpenhamn. Enligt langaren ska både Whitney och hennes kläder ha sett trasiga och solkiga ut.

- Med de mängder droger hon köper kommer hon inte att leva länge. Hon kommer vara död inom några månader, sa vännen och festarrangören Marlon David till tidningen National Enquirer i samband med att uppgifterna kom fram, som även menar att stjärnan vid denna tidpunkt la omkring 2,4 miljoner kronor om året på droger.

//...//

 

http://www.expressen.se/noje/whitney-levde-med-tunga-drogproblem-1/

 

Nästan i klass med Elvis? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan i klass med Elvis? :unsure:

Knarkade även han?

Ja det gjorde han tyvärr.

 

Elvis döds-FAQ - vad var hans relation till droger:

http://oldies.about.com/od/elvisdeathfaq/f/elvisdrugs.htm

 

Så först Elvis, sedan Michael Jackson och nu Whitney, tre offer bland många fler för dessa droger. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte Elvis knarka "medvetet" det var hans penningkåta läkarstab.. bara en teori..

Pluss att han åt skräpmat i massor och coca cola

 

post-113-002547500 1329071693_thumb.jpg

 

Dödsorsaken fastställdes till förstoppning...läsandes nya Testamentet..men det är väl efterhandskonstruktioner--man får inte veta sanningen om allt..post-113-002547500 1329071693_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lennart Holmlund (S), kommunalråd i Umeå, menar att han visserligen uppskattar Houstons musik, men kallar mediernas bevakning av hennes dödsfall för fullkomligt vansinnig. På sin blogg skriver han:

 

"Jag är helt övertygad om att ingen har tvingat henne till att knarka, inte en enda, utan det är hennes eget beslut".

Tycker synd om fansen

 

– Jag blir så irriterad på att medierna glorifierar en person som uppenbarligen inte kunnat ta hand om sin dotter, utan inledde också henne i missbruket. Whitney Houston var en usel mamma. Varför ska hon uppmärksammas på det här sättet?, säger han.

 

Han tycker i stället synd om fansen:

 

"Det är synd om alla som tycker om hennes musik och köpt skivor så hon har kunnat köpa knark för flera miljarder som hamnat i händerna på den organiseradebrottsligheten. De måste känna en besvikelse eftersom de har finansierat hennes knarkande", skriver han på bloggen.

 

 

- klippt fr aftonbladet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-28798-078752800 1329934101_thumb.jpg

Den välkända utrikeskorren Marie Colvin dödades idag i en granatattack i Homs, Syrien*.

Ögonskadan fick hon när hon var korre under Sri Lankas inbördeskrig 2001.

 

Vila i frid och tack för din insats! yeahbaby.gif

 

 

*I samma attack dog den prisbelönte franske fotografen Rémi Ochlik. RIP.

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra skådis, Erland Josephson. Synd. Tydligen bra författare också sägs det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Amerikanske högerbloggaren Andrew Breitbart har oväntat lämnat in, endast 43 år gammal. Känd bl. a. för att ha "editerat" en video med en anställd på Jordbruksdepartementet; Shirley Sherrod, som på grund av Breitbarts "kreativa" editering blev kickad på minst sagt felaktiga grunder. Läs mer här. Dessutom lyckades Breitbart att bara några timmar efter Ted Kennedys död på sin blogg kalla Kennedy både "motherfucker" och "a special pile of human excrement". Så höll Andrew Breitbart på. Hans stil var inte bara provocerande, utan faktisk också ganska vidrig.

Här är en ganska nytagen video på honom, (fattar han att han är filmad?) där han blir totalt vansinnig när några Occupy Wall Street demonstranter dyker upp i hans närhet. Kan inte vara nyttigt att bli så där upphetsad. Inte bra för hjärtat ...

http://www.youtube.com/watch?v=9NzHHQASizE

Kommer att sakna honom ändå - liiite.

Redigerad av wall7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

† 2012-03-04

 

Läste just att Jeff Bridges gick bort i början på månaden. 48år bara. :cry:

Grym komiker och duktig imitatör...

 

 

 

En av de roligaste gångerna är när han tillsammans med den riktiga Bush håller tal på den årliga pressmiddagen. :tarskratt: Man kan ju tycka vad man vill om Bush, men det är kul att han har sån självdistans.

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både Jeff Bridges och Denis Leary (och George W Bush) är vid liv så vitt jag vet, vem är det som har gått bort egentligen? fundersam.gif

 

Edit: Det är nog Steve Bridges som avses, ser jag nu (info i YT-rutorna kommer och går).

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både Jeff Bridges och Denis Leary (och George W Bush) är vid liv så vitt jag vet, vem är det som har gått bort egentligen? fundersam.gif

 

Edit: Det är nog Steve Bridges som avses, ser jag nu (info i YT-rutorna kommer och går).

† 2012-03-04

 

Läste just att Jeff Bridges gick bort i början på månaden. 48år bara. :cry:

Grym komiker och duktig imitatör...

 

Steve Bridges menade jag såklart... Sorry!

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve Bridges menade jag såklart... Sorry!

Nekrologer innebär alltid risken att man tar livet av folk... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...