Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacBook Pro startar om sig själv


G48R13L5

Rekommendera Poster

Hallå alla Apple fanboys och fangirls!

 

Min fantastiska lilla MacBook Pro med senaste Snow Leopard har fått för sig att ibland starta om sig själv, oftast när jag släckt skärmen för att gå ifrån datorn några minuter (och låta datorn jobba, för att inte loggas ut från Facebook och MSN t ex). Det är ganska frustrerande! Ibland när jag kommer tillbaka till datorn efter fem minuter, har den startat om sig själv och väntar på att lösenordet ska skrivas in.

 

Har någon en aning om vad det skulle kunna bero på? Mjukvaran är av den senaste typen så det borde inte vara av den anledningen.

 

Tack för era svar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kollat in Systeminställningar >säkerhet>allmänt>logga ut efter xxx antal minuter. Den stänger ned alla system och program för att logga ut användaren, detta sker per automatik. Därefter kommer samma inloggningsruta som vid uppstart fram. Prova att bocka ur den....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner mig riktigt dum. Tack så jättemycket! Det var säkert lösningen. Bockade ur den.

Måste ha klickat i den när jag kikat över inställningarna nån gång, och glömt bort... När jag bockade i tänkte jag väl att datorn skulle låsas, inte stänga ner allting :)

 

Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...