Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Blir utloggad från Mercury och Messenger. Varför?


Zetzogirl

Rekommendera Poster

Hej!

Jag använde tidigare Messenger for mac 8.0 beta... men blev gång på gång utloggad från msn... skaffade då mercury (för jag gillar att ha funktionen att det syns när jag fått mail och hur många mail jag fått) men samma sak sker där. Jag kanheller inte ha någon visningsbild på någon av dessa program. Jag kan välja bild men den kommer aldrig upp och visas.

 

Någon som har stött på problemen innan och som kan hjälpa mig. Uppskattas oerhört mycket!

 

Har även provat på adium men saknade att jag inte kunde se när jag fått mail, så det la jag ner.

 

mvh Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag har samma problem här också. MItt Messenger for mac la av häromdagen (7?), jag kunde inte logga in. Laddade då ner 8 betan och kunde då logga in som vanligt. Vad gäller avatarerna så skall det tydligen inte fungera i denna beta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder 8.0 beta igen men blir utloggad och kan inte ha någon profilbild... wierd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har provat Adium (som jag skrev ovan) men där ser jag inte direkt om jag fått något mail eller inte... vilket jag inte gillar... därför har jag använt mercury eller msn...

 

men har nu inte blivit utloggad men kan inte få någon profilbild...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...