Jump to content
Just nu i M3-nätverket

4.1 fungerar inte på mina iPhones?!

Guest

Recommended Posts

Hej

Har en iphone 4 och en 3gs båda lurarna låser sig när jag ska uppdatera dem. 4an vid typ en cm kvar av listen och 3gs typ 1.5cm. De har uppdaterat i flera timmar och rör sig inte. Är det någon som känner igen detta? Hur löser jag det? Jag har bytt till en imac men samma fel där (hade macbook pro i första försöket). Båda datorerna har senaste itunes.

Har du båda lurarna inkopplade samtidigt?

Prova att uppdatera en åt gången istället.

Har du båda lurarna inkopplade samtidigt?

Prova att uppdatera en åt gången istället.

Nej jag provat en åt gången. Datorerna ska inte vara ändrade på något sätt. Jag fastnar helt enkelt i uppdateringen. itunes säger att dem uppdateras men det händer inte något på lurarna. iphone 4an är inlämnade jag uppdatera min 3gs nu och nu fastna den också. vet inte hur jag ska göra nu. Måste ju ha en mobil men vet inte hur jag kommer ifrån detta.

Som sagt har du ändrat i din hosts fil? Har du brandväggar igång? Stäng av dem isf. Det låter som att det är problem med signeringen.

gick inte uppdatera min på en mac heller, fick starta upp Pc:n då fungerade det,

Min låste sig som din, samma med min ipad med?!?

Ändrade "lurar" till "iPhones" i rubriken för att underlätta sökning och undvika missförstånd. /moderator

Ändrade "lurar" till "iPhones" i rubriken för att underlätta sökning och undvika missförstånd. /moderator

För det finns så många lurar från apple som kör 4.1 och är under macworlds användarintresse?

Problemet löste sig på windows datorn. Förstår inte varför macarna inte klarar detta.

För det finns så många lurar från apple som kör 4.1 och är under macworlds användarintresse?

För att "lurar" kan betyda "iPhones" eller "hörlurar".

Problemet löste sig på windows datorn. Förstår inte varför macarna inte klarar detta.

Det gör dem. Måste vara ngt fel på ditt itunes eller så har du ngn brandvägg igång som hindrar signeringen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...