Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Någon som har erfarenhet av Euromobile.se?

popklister

Recommended Posts

Snubblade över Euromobile.se som tydligen funnits sedan 2003 och har kontor i Hongkong , Sverige och Lettland. Det verkar nästan lite väl billigt då dom tar 499kr för en original iPhone 4 baksida medan motsvarande svenska sidor tar minst 999kr?

Så tänkte höra om någon har erfarenhet av om dom är seriös eller har handlat av dom överhuvudtaget?

Här är baksidan http://www.euromobile.se/product_info.php?products_id=4510

• 2 years later...

Köpte en "Original" skärm till iPhone 4. Det visade sig att den var defekt efter att jag monterat den. Någon hade ritat med en pil med en tuschpenna på ett av kontaktdonen. Fick mig att misstänka att den var utränsad ur produktionen för att den inte klarat kvalitetskontrollen. Skapade ett returärende på deras hemsida i min profil 2012-11-30. Idag när jag skriver detta 2012-12-10 så är statusen fortfarande "Väntar på godkännande". Har ringt det "jättestora" telefonnumret på deras hemsida och får inget svar. Inte ens av en telefonsvarartjänst. Mitt returärende har nr 26 och beställningsnumret har drygt nr 4000. Känns som att de inte har varit igång, i allafall inte i Sverige, sedan 2003. Ska fortsätta att ringa och se om någon svara tillslut. Om inte så gör jag en anmälan på företaget.

mailade dom för typ 1,5 månad sedan ang. en skärm,har fortfarande inte fått nåt svar,så det känns inte så seriöst i mina ögon...

iPhoneReservdelar.se

Hej!

Jag vet villka Euromobile är, de är seriösa, tänk på att företaget fysiskt finns i Kina, så att ni ringer på morgonen annars är det mitt i natten där borta.

Vill ni ha hjälp med att lösa era ärande med erumobile så får du gärna skicka din ordernr på pm här så kan jag ta kontakt och hjälpa til med en lösning.

• 9 months later...

IKKE KJØP VIA EUROMOBILE SE! Jeg bestillte nettopp en Samsung Galaxy SIII mini og fikk i posten kun skjermen, inget annet, og det er helt ubrukelig. Jeg tror ikke dette er et seriøst og lovlig firma. Jeg kommer aldri til å andvende det igjen, håper ikke du bruker det heller. -Ingeborg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...