Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

CallControl verkar så bra - men jag får den inte att fungera!


Felixthecat

Rekommendera Poster

Hej alla.

Är det någon som provat appen "CallControl"? Med den kan man, istället för att bara avvisa samtal, låta appen lämna ett meddelande till uppringaren att man ringer upp vid en viss tid eller andra alternativ.

Allt verkar jättebra och de recensioner som finns är bara positiva.

Men jag får det inte att fungera. Supporten har inte varit till någon hjälp så är långt. De har - när de väl svarade - bara talat om vad som redan stod i instruktionerna, och dessa hade jag redan följt slaviskt.

 

Jag är nyfiken på om det är fler som har testat och har problem med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla.

Är det någon som provat appen "CallControl"? Med den kan man, istället för att bara avvisa samtal, låta appen lämna ett meddelande till uppringaren att man ringer upp vid en viss tid eller andra alternativ.

Allt verkar jättebra och de recensioner som finns är bara positiva.

Men jag får det inte att fungera. Supporten har inte varit till någon hjälp så är långt. De har - när de väl svarade - bara talat om vad som redan stod i instruktionerna, och dessa hade jag redan följt slaviskt.

 

Jag är nyfiken på om det är fler som har testat och har problem med den.

Det funkar på min 3gs men inte på iPhone 4, supporten mailade mig att dom jobbar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det funkar på min 3gs men inte på iPhone 4, supporten mailade mig att dom jobbar på det.

 

Okej, där ser man.

Jag har en 3GS och Telia som operatör, men Call Control gillar inte min iPhone....:(

Vilken operatör har du?

Sade supporten något om ifall det var operatörsberoende?

 

Nu kom det en uppdatering med buggfixar, men det fungerar inte ändå.

Trist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...