Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
jmwfh

Ny iPad, men ingen dator

Rekommendera Poster

jmwfh

Jag och min man är just nu på Gran Canaria och har köpt en iPad men har ingen dator med oss. Behöver komma i kontakt med någon på GC som har en dator med iTunes, så vi får igång "paddan". Min mailadress är "johan@harjesjo.se"

Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
jmwfh

Jag och min man är just nu på Gran Canaria och har köpt en iPad men har ingen dator med oss. Behöver komma i kontakt med någon på GC som har en dator med iTunes, så vi får igång "paddan". Min mailadress är "johan@harjesjo.se"

Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
CapnViktor

Du behöver bara en Mac. Gå dit du köpte den och tryck in den i smyg. Det tar ca 10 sekunder sen är den ready to go. ;)

/ Viktor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Justitia

Johan

Hej och välkomna tillforumet! Det är onödigt att starta två trådar i samma ämne, så jag slår ihop dem. /moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
jmwfh

OK! Det fixade sig. Mediamarkt - "CC LAS Terrazas", hjälpte till gratis, men det tog längre tid än 10 sekunder, uppdateringar osv. Nästa problem är det otroligt sega nätverket, "Wavenet", som vi har i lägenheten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...