Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny iPad, men ingen dator


jmwfh

Rekommendera Poster

Jag och min man är just nu på Gran Canaria och har köpt en iPad men har ingen dator med oss. Behöver komma i kontakt med någon på GC som har en dator med iTunes, så vi får igång "paddan". Min mailadress är "johan@harjesjo.se"

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min man är just nu på Gran Canaria och har köpt en iPad men har ingen dator med oss. Behöver komma i kontakt med någon på GC som har en dator med iTunes, så vi får igång "paddan". Min mailadress är "johan@harjesjo.se"

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver bara en Mac. Gå dit du köpte den och tryck in den i smyg. Det tar ca 10 sekunder sen är den ready to go. ;)

 

/ Viktor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min man är just nu på Gran Canaria och har köpt en iPad men har ingen dator med oss. Behöver komma i kontakt med någon på GC som har en dator med iTunes, så vi får igång "paddan". Min mailadress är "johan@harjesjo.se"

Johan

Hej och välkomna tillforumet! Det är onödigt att starta två trådar i samma ämne, så jag slår ihop dem. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK! Det fixade sig. Mediamarkt - "CC LAS Terrazas", hjälpte till gratis, men det tog längre tid än 10 sekunder, uppdateringar osv. Nästa problem är det otroligt sega nätverket, "Wavenet", som vi har i lägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...