Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte höra någon etfer att jag svarat ?


Guffe

Rekommendera Poster

Tjena.

 

Har ett problem med min Iphone 3G 8gb. problemet är att när någon ringer och jag svarar så hör jag inte den personen men personen hör mig. trycker jag på högtalare så hör jag honom, har försökt att kolla så det inte är skit i microfon utgången men

verkar helt ok. Har haft isär den flera ggr nu men hittar inget fel. har nämnligen bytt touchscreen 2 ggr då man har lyckats tappa den samt bytt batteri då det gamla laddades ur hela tiden efter nån timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Det kan vara fel på 3 saker

1 den lilla kabeln som sätts under fliken (3) sitter inte rätt eller är skadad

2 den lilla högtalaren är sönder

3 ljudflexkabel (den som är blandannat till hörlurar) är skadad så att telefonen tror att du har headset.

Reservdelarna hittar du hos oss

1 iPhone 3G induction flexkabel

2 iPhone 3G Högtalare (earpeace)

3 iPhone 3G ljudflexkabel

Hoppas att detta hjälper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har tappat telefonen flera gånger och har reparerat den - du skriver bytt ta-på-skärmen två gånger - så kan det vara något mer än ta-på-skärmen som har gått sönder inuti telefonen och det kan vara detta som påverkar att du inte hör via headset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har tappat telefonen flera gånger och har reparerat den - du skriver bytt ta-på-skärmen två gånger - så kan det vara något mer än ta-på-skärmen som har gått sönder inuti telefonen och det kan vara detta som påverkar att du inte hör via headset.

 

tror att det har uppstått ett missförstånd, använder inte ens headset över huvudtaget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara fel på 3 saker

1 den lilla kabeln som sätts under fliken (3) sitter inte rätt eller är skadad

2 den lilla högtalaren är sönder

3 ljudflexkabel (den som är blandannat till hörlurar) är skadad så att telefonen tror att du har headset.

Reservdelarna hittar du hos oss

1 iPhone 3G induction flexkabel

2 iPhone 3G Högtalare (earpeace)

3 iPhone 3G ljudflexkabel

Hoppas att detta hjälper

 

en fråga angående ditt andra alt. den lilla högtalaren är sönder. är det 2 olika högtalare för när man sätter telefonen mot örat och när man trycker på högtalar funktion ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

en fråga angående ditt andra alt. den lilla högtalaren är sönder. är det 2 olika högtalare för när man sätter telefonen mot örat och när man trycker på högtalar funktion ?

Det är två olika högtalare, den ena sitter uppe vid örat (earpeace) och den andra i dockkontakten, vänser om usb kontakten.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...