Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Leveranstid för er som beställt iPhone 4 - Tele2

leo88

Recommended Posts

Hej.

Jag har väll gjort ett litet misstag. Beställde min iPhone 4 via webbutiken hos Tele2. Där stod det upp till 8 veckors leveranstid. Har ni som beställt därifrån fått vänta åtta veckor eller har ni fått eran iPhone tidigare?

I efterhand fick jag reda på att om jag köpte den från butik så fick man telefonen i handen på plats. Så känns lite surt nu... Hoppas det inte tar åtta veckor bara.

en kompis fick den efter 2 veckor, men det var en månad sen ungefär.

en annars har stått i kö i snart 3 veckor och inte fått den än.

Har stått i kö i 3 veckor idag.

De har skickat ut beställningar lagda 24/8 och ska tydligen få leveranser nu i veckan och nästa, så förhoppningsvis kommer den snart :)

Beställde en 32:a 7sep, snacka med kundservice igår och de kunde bara säga att jag borde få den snart.

32 giggarna har längre leveranstid än 16 giggarna men de kanske du visste...

Trodde det var tvärtom.

har ett paket från Tele2 att hämta ut tidigast kl16 idag :) när man talar om trollen.

har ett paket från Tele2 att hämta ut tidigast kl16 idag :) när man talar om trollen.

Telefonen är hemma, men kan dock inte använda den eftersom de kan inte aktivera det nya sim-kortet idag. Det är någon overload på deras aktiveringsserver(?). Hört att man kan klippa ett vanligt sim så det blir micro sim, är det enkelt?

Telefonen är hemma, men kan dock inte använda den eftersom de kan inte aktivera det nya sim-kortet idag. Det är någon overload på deras aktiveringsserver(?). Hört att man kan klippa ett vanligt sim så det blir micro sim, är det enkelt?

finns Micro-SIM korts klippare att köpa ^^

http://rebelmicrosimcutter.com/

äsh, jag gick efter micro-simmet. Bara klippa lite så fungerar det hur bara som helst :)

eller så håller du ut en dag ;)

JacobArvidsson

Jag beställde min i torsdags(var tvungen att köpa på nätet pga studentrabatt från csn), och ringde till dem för att fråga hur lång tid det tar, och först då fick jag veta att det tar 8 veckor. Min kompis köpte från telia och fick sin på 10 dagar. För mig gör det inte så mycket, men hade ju varit kul att ha den i handen nu :P

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...