Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Photoshopare sökes


cevinchurch

Rekommendera Poster

Hej jag skulle vilja få en bild retusherad så att jag får magrutor, får snyggare ansikte, få bort finnar och sånt, snyggare bröst, mörkare och snyggare hudfärg, sånna saker så att jag blir snygg. Orsaken till detta är att jag inte får Photoshop att starta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag skulle vilja få en bild retusherad så att jag får magrutor, får snyggare ansikte, få bort finnar och sånt, snyggare bröst, mörkare och snyggare hudfärg, sånna saker så att jag blir snygg. Orsaken till detta är att jag inte får Photoshop att starta.

 

Photoshop startar nog inte lättare för att du får magrutor och solbränna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår.

 

Själv började jag styrketräna & löpa nåt så förbaskat när bilen inte startade. Inte gick den igång för det.... :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Snackar vi photoshoppa DIT magrutor eller förstärka magrutor?

Att lägga dit är drygt och blir aldrig riktigt bra... Snyggare bröst ligger väl i betraktarens ögon... Några svep med liquify filtret brukar dock räcka för dom flesta.

 

Hudfärg och rensa bort finnar och liknande är väl det lättaste jobben som brukar ta nån minut...

 

MEn mitt tips är nog att plocka fram Photoshop kartongen och kontakta deras suport så att du kan få igång ditt photoshop. ;):borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Jag tycker att före och efter-bilder måste postas här i tråden! :whistling:

 

Curse you Facebook! Jag letade just frenetiskt efter "Like" knappen på ditt inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Curse you Facebook! Jag letade just frenetiskt efter "Like" knappen på ditt inlägg...

:lol: (du kan ju istället klicka på den lilla gröna plus-knappen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orsaken till detta är att jag inte får Photoshop att starta.

 

haha lol, får man inte photoshop att starta så vet man nog inte hur man fixar all den retuscheringen heller.

det är inte bara att starta photoshop och trycka på knappen "magrutor"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha lol, får man inte photoshop att starta så vet man nog inte hur man fixar all den retuscheringen heller.

det är inte bara att starta photoshop och trycka på knappen "magrutor"

 

Jag har spelat in ett makro som gör allt det där automatiskt för mig. :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...