Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Trasig Iphone 4 vid leverans - Era erfarenheter av utbytestelefon?


guldaegget

Rekommendera Poster

min erfarenhet av utbyteslurar är att dem är fuktskadade :/ fick ejn fuktskadad apple 3g lur (sunkig) av anovo som man sen inte fick bytt

 

 

TACK ANOVO! NI GÖR LIVET SÅ MYCKET LÄTTARE!! :).............not

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min erfarenhet av utbyteslurar är att dem är fuktskadade :/ fick ejn fuktskadad apple 3g lur (sunkig) av anovo som man sen inte fick bytt

 

 

TACK ANOVO! NI GÖR LIVET SÅ MYCKET LÄTTARE!! :).............not

 

Låter Pissigt :/ Fick du inte kolla på telefonen innan du tog emot den ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min erfarenhet av utbyteslurar är att dem är fuktskadade :/ fick ejn fuktskadad apple 3g lur (sunkig) av anovo som man sen inte fick bytt

 

 

TACK ANOVO! NI GÖR LIVET SÅ MYCKET LÄTTARE!! :).............not

 

alltså, de där anovo verkar inte vara ett sjysst företag efter att läst lite på forumet här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, tack för svaret! Jag gick till min telia handlare där jag bor (i Linköping) och frågade vad som skulle hända om jag lämmnade in min iP4. För det första hade dom inte ens hört om problemet/buggen med avståndsmätaren. Han var mycket tveksam till om jag ens visste var det var jag snackade om, vilket kändes trist då han skälv var en sonyericsson användare :( Men vilket fall som helst så sa han att dom hade en verkstad som låg i stockholm och någon iP4 som utbytes telefon var det inte ens snack om påpekade han. Jag fick nöja mig med en gammal nokia, och då hade jag tur för ofta hade dom inte ens utbytesmob.

 

Så vad ska jag göra, ska jag prova att återställa min iP4 och kolla om buggen löser sig? Jag har även hört att vissa skärmskydd gör att sensorn ballar ur. Någon som kan dementera eller bekräfta detta?

 

Känner mig lite låg nu efter mötet med kära telia :(

 

/Jocke

 

trist när man får hjälp av någon som inte förstår ens problem. det händer alltid när man väl behöver dem... tanten som hjälpte mig på telia såg inte ens sprickan i skärmen först för hon hade dålig syn så jag frågade om hon inte kunde fråga nån av de yngre, hehe... hon tyckte nog att jag överdrev men hennes yngre kollega såg den direkt.

 

 

pröva att återställa den först. det är ju lätt gjort och funkar det sparar du massa bök. om du behöver lämna in telefonen har vissa appleverkstäder "över dagen service"... kolla upp det innan eller låna en gammal av någon kompis eller nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag fick en ny idag av Anovo genom The Phonehouse efterom den skorrade i högtalaren samt skramlade när man skakade den.

Den kom i kartong samt i skyddsplast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...