Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Söker MSN-app med multitasking


Sil3nc3tt

Rekommendera Poster

Hejsan! Ja rubriken säger allt. Finns det någon MSN app som funkar med multi tasking funktionen som skype till iPhone 4? Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fring brukar jag använda... Brukar plinga i telefonen fast jag har klickat ner programet så antar det är multitasking ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer med iBamse.

Beejive är kanon. Beejive använder sig av Push Notifications så det plingar till i telefonen när man får ett meddelande på MSN, man behöver inte ha programmet körandes i bakgrunden, det funkar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om folk på msn ser en som online eller vad, när programmet inte har fokus :o

 

Jo det gör dom. Förutsatt att man har push notifications aktiverat. Jag har testat.

Hur det funkar när man använder fast app switching vet jag inte då jag inte har tillgång till en 3GS/4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beejive har jag rekomemderat till alla jag känner. Inget msnprogram som slår det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IM+ finns med. Snyggt men kan bugga för vissa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eBuddy tycker jag fungerar kanon, lite förvånad att ingen skrivit de

Förrutom att man måste registrera ett ebuddykonto o grejer. Inte alla som är beredda att gå det extra steget, men om trådskaparen är det kan jag samtidigt passa på att rekommendera Nimbuzz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte MSN Messenger så rekommenderar jag Beejive.

 

Kan bara instämma!

Beejive är nog det skönaste instant message program jag någonsin haft på min lur. Så otroligt skönt med push.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Drar upp denna tråden igen eftersom jag tänkte släppa min dator allt mer till förmån för iPad 2 (smidigare i soffan). Hittills har jag testat IM+, Windows Live Messenger och eBuddy men samtliga har stora problem med att man loggas ut eller helt enkelt inte får sina meddelanden. WLM skickade t.ex. notis om nytt meddelande men när jag öppnade appen för att läsa så kunde jag inte få fram dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa Beejive. Eller tvinga dina polare att skaffa smartphone med apparna Viber, ChatOn eller WhatsApp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa Beejive. Eller tvinga dina polare att skaffa smartphone med apparna Viber, ChatOn eller WhatsApp ;)

 

Problemet är att de sitter vid datorn - annars hade jag kört på SMS. 75 kr för att testa känns lite saftigt men får väl ge det ett försök. Önskade att Apple hade infört en ångerperiod på 10-15 minuter så att man kunde testa applikationerna innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att de sitter vid datorn - annars hade jag kört på SMS. 75 kr för att testa känns lite saftigt men får väl ge det ett försök. Önskade att Apple hade infört en ångerperiod på 10-15 minuter så att man kunde testa applikationerna innan.

 

Testa IMO Instant Messenger. Den är gratis och verkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rekommenderar IM+ Pro

 

Riktigt bra app! Visserligen ser jag nu att den kostar 75 kr vilket kanske är i det dyraste laget. Men jag är mycket nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...