Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Thians Presentation


Thian

Rekommendera Poster

Hemskt mycket hej.

 

Jag är 20 år och bor i Växjö (Flyttar till Sydney om 7 veckor) och jag befinner mig bakom en MacBook Pro men en iPhone 3G i näven.

Bytte från PC 2008, köpte en vit Macbook, bästa jag gjort :) Tröttnade på plastigheten och köpte en MBP istället.

 

Har varit mycket på iPhoneinfo.ses forum, men har bestämt mig för att ge mig in i MacWorld.

Känns som att jag kommer trivas bra här.

 

Cheers!

Thian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen, hoppas du blir kvar trotts flytten. toodeloo.gif

 

Du får gärna dela med dig av ditt liv i Australien t ex i vad gör du idag-tråden i papperskorgen Tummeupp.gif

 

Vad är det för äventyr som för dig till anda sidan jordklotet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för välkomnandet !

Visst blir jag kvar trots flytten. Ska ner och jobba och resa runt i ett år innan jag tar tag i universitetsstudierna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för välkomnandet !

Visst blir jag kvar trots flytten. Ska ner och jobba och resa runt i ett år innan jag tar tag i universitetsstudierna :)

 

Tummeupp.gif Vad trevligt, min stora dröm är att få uppleva Australien. Jag som knappt lämnar skåne om jag kan undvika, men just aussie är en dröm jag har....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tummeupp.gif Vad trevligt, min stora dröm är att få uppleva Australien. Jag som knappt lämnar skåne om jag kan undvika, men just aussie är en dröm jag har....

 

Har flera år varit sugen på att åka, så det är väldigt roligt att det blir av.

Känns som att det är nu eller aldrig, börjar man studera så är man snart 30 :)

 

Men resfebern kryper sig på sakta men säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är aldrig försent, själv så har jag börjat skola om mig från bygg/teknik till studie och yrkesvägledare vid en ålder på snart 31 år. Med familj och barn som stöttar mig i mitt beslut. celb%20(7).gif

 

Ser fram emot att höra om dina äventyr down under.... rockapa.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är aldrig försent, själv så har jag börjat skola om mig från bygg/teknik till studie och yrkesvägledare vid en ålder på snart 31 år. Med familj och barn som stöttar mig i mitt beslut. celb%20(7).gif

 

Ser fram emot att höra om dina äventyr down under.... rockapa.gif

 

Najs :) Hur många år läser man då ?

 

Ska rapportera. Blir nog faktiskt en reseblogg eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre år kommer jag att läsa, om jag inte bestämmer mig för att bygga på med magister osv... Stormtrivs med mitt "nya liv" som student....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre år kommer jag att läsa, om jag inte bestämmer mig för att bygga på med magister osv... Stormtrivs med mitt "nya liv" som student....

 

 

Gick ut gymnasiet för 1,5 år sedan, saknar redan pluggandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...