Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Internet till Ipod Touch 4G


Bomba

Rekommendera Poster

Tjena!

 

Jag har införskaffat mig en iPod touch(4th generation) och har problem med att hitta en internet anslutning till den via wi-fi!

Jag har mobilt bredband(3Sweden) och undrar om det är möjligt att använda detta i iPod touch?

När jag söker efter anslutningar kommer de inte upp någonting och jag kan inte välja ett nätverk!

 

Vad är problemet, kan ni hjälpa mig??

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPod Touch har ingen 3G-mottagare. För att kunna använda det mobila bredbandet med din iPod måste du alltså först göra om signalen till WiFi signal. Det gör du med en 3G-router. Det funkar precis som en vanlig router, fast du kopplar in ditt USB modem till routern och får internetanslutning den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPod Touch har ingen 3G-mottagare. För att kunna använda det mobila bredbandet med din iPod måste du alltså först göra om signalen till WiFi signal. Det gör du med en 3G-router. Det funkar precis som en vanlig router, fast du kopplar in ditt USB modem till routern och får internetanslutning den vägen.

 

Jag har en router och jag har WiFi signal men den visas fortfarande inte på iPoden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...