Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lös del iPhone 4


jaggajao

Rekommendera Poster

märkte nyss när jag pratade i mobilen med en vän att det hörs ett litet ljud, som om något är löst i mobilen, när man rör på huvudet när man pratar eller vinklar mobilen snabbt åt något håll. är det någon mer som uppmärksammat detta? första tanken var att det kanske är det så kallade gyrot som ändras och har sig i luren. men eftersom jag inte vet hur ett sådant ser ut eller är uppbyggt så började jag undra... hej hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är förmodligen gyrot du hör, ett metalliskt ljud när man knackar överkant på telefonen löst i bordet eller skakar den åt höger och vänster..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag märkte också det efter 2 dagar och blev orolig. Ljudet hörs som mest om man knackar vid kameralinsen där bak (iaf på min). Gick till Telia och frågade och den säljaren hade likadant ljud i sin. Han var 99% säker på att det är gyrot. Har också varit inne på en 3 butik och knackat på deras demoenhet. Likadant ljud på den... Men man vart ju lite orolig ett tag rolleyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja precis! hörs speciellt när man skakar den till höger och vänster. men jag förlitar mig på versionen om gyrot. känns mest trovärdigt. tack för hjälpen. du som inte hör något kanske har fått en version utan gyro då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...