Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inget nätverk i windows


iMartin

Rekommendera Poster

Har installerat windows 7 på min nya macbook men det hittar inget nätverk över huvudtaget. Har trådlöst i lägenheten...men den gnäller bara

 

Ska man installera något när man botat i windows för att få igång airport och sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du installerat drirutinerna som finns på Snow Leopard skivan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm...har en applications install dvd och mac os x install dvd men ingen av har till synes någon drivrutin om man kollar i anpassad intallation....vad är det jag missar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt för det finns drivrutiner för windows 7 på min SL skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ju inte SL dvd utan macbooken installations skiva men det borde inte va någon skillnad? skumt sa grisen

 

 

laddar hem boot camp 3.1 från apple's hemsida så får vi se. Programuppdateringen anser iaf att jag inte behöver uppdatera något ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

laddade ner och brände 3.1 på en cd och försökte installera i windows men tydligen har jag inte ens bootcamp 3 installerat...trodde det redan var installerat med SL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du och jag har samma problem.

jag laddade också ner 3,1 men kunde inte heller installera den pga. 3.0

 

Är Boot Camp och Boot Camp-Assistent samma sak?

Mitt Boot Camp-Assistent är iaf av v. 3.0.2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

laddade ner och brände 3.1 på en cd och försökte installera i windows men tydligen har jag inte ens bootcamp 3 installerat...trodde det redan var installerat med SL?

 

Nej det installerar du efter du installerat windows. Drivrutinerna finns på Snow leopard skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

boot camp är otroligt bökigt behöva med att starta om datorn hela tiden. har skaffat parrallels nu men undrar om man kan ta bort boot camp partitionen utan att man raderar mac os partitionen också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

boot camp är otroligt bökigt behöva med att starta om datorn hela tiden. har skaffat parrallels nu men undrar om man kan ta bort boot camp partitionen utan att man raderar mac os partitionen också?

 

 

Givetvis kan du det.

Parallels är ok men det drar en jäkla massa minne + du kan inte köra spel i parallels.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...