Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya otrevligheter i iPhone


xyz123

Rekommendera Poster

Jag uppgraderade min iPhone 3Gs häromdagen. Dessvärre dök det upp en, för mig, otrevlighet. En ikon med namnet 'Game Center'. Det verkar vara något som har med spelande att göra.

*Hur* blir jag av med detta elände?

( PS. På grund av detta så blir det inte någon iPhone nästa gång jag skall köpa telefon! )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antog att denna tråden är ett skämt. Varför vill man inte ha gamecenter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antog att denna tråden är ett skämt. Varför vill man inte ha gamecenter?

Tja, för att man är vuxen kanske?

Men, det är väl bara att ta bort, eller?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, för att man är vuxen kanske?

Men, det är väl bara att ta bort, eller?

Att man inte tycker om spel har ju dock inget att göra med att vara "vuxen" ;)

 

Prova ta bort, se vad som händer. Går det inte får du väl på ett vuxet sätt acceptera att den finns där ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man inte tycker om spel har ju dock inget att göra med att vara "vuxen" ;)

 

Prova ta bort, se vad som händer. Går det inte får du väl på ett vuxet sätt acceptera att den finns där ;P

 

*Word*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man inte tycker om spel har ju dock inget att göra med att vara "vuxen" ;)

...

Nej, men man kanske vill ha en vuxentelefon och inte en leksak. :)

 

Även om jag gillar en del spel vill jag inte ha något Game Center.

Fast, själv slipper jag ta bort skiten eftersom jag har en 3G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står högst upp att "Denna uppdatering innehåller:*Game Center"Det går inte att missa om man inte... bara skiter i att läsa vad man trycker ja till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står högst upp att "Denna uppdatering innehåller:*Game Center"Det går inte att missa om man inte... bara skiter i att läsa vad man trycker ja till.

 

 

Ugh...Det blir aldrig radbrytning i mina inlägg, de klibbar ihop sig så det ser ut som jag inte kan skriva ordentligt... Jag tänker inte skriva <b r /> överallt bara för att IDG inte kan fixa ett forum!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh, nej! Herre min Gud så vedervärdigt! Ännu fler möjligheter för iPhoneägare att ha roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh, nej! Herre min Gud så vedervärdigt! Ännu fler möjligheter för iPhoneägare att ha roligt!

 

Nej, vi vill inte ha roligt! Allt ska vara seriöst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh nej.. Jag fick en ikon som hette AppStore på min iphone 3G för 2 år sen, nu har det fyllts på massor med störande ikoner på telefonen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KristerBlomberg

Ja visst är det fruktansvärt när det dyker upp funktioner på sin telefon som man inte vill ha. Själv är jag dagligen upprörd över att det går att byta bakgrundsbild. Det är en funktion som jag tycker är omogen.

 

Hur av-aktiverar jag funktionen att kunna byta bakgrundsbild. Finns den funktionen kvar i nästa version blir det ingen ny iPhone.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man bocka för att man inte vill ha något i en uppdatering? Det borde finnas en möjlighet till det! Jag vill inte ha Game Center! Vill ha möjlighet att ta bort app från min iPhone som jag inte tycker om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man bocka för att man inte vill ha något i en uppdatering? Det borde finnas en möjlighet till det! Jag vill inte ha Game Center! Vill ha möjlighet att ta bort app från min iPhone som jag inte tycker om!

 

...och det kan du på Android eller de andra mobiloperativen menar du??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det få man göra ner det inte finns någon annan alternativ. man jag vill ha möjlighet att ta bort de app som jag inte ha valt själv. det är inte rätt att man inte kan bestämma själv över sin mobil!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Lånar denna tråd för jag har ett liknande problem.

 

Har sedan tonåren och det tidigare målbrottet haft väldigt svårt för min egen röst. Jag gillar verkligen inte att lyssna på min egen röst. Jag uppdaterade min gamla 3G för inte så länge sedan, och det är en sak där som stör mig något så KOPIÖST! Det finns en app som heter "Röstmemon" tror jag det är. Vill VERKLIGEN ha bort den. Eftersom jag ALDRIG spelar in min röst (eller något annat) så är detta ett stort problem. Har sökt på nätet, men inte hittat något svar på detta. Om detta inte fixas blir det självklart ingen ny iPhone för mig!!!

 

PS. Jag är inte vuxen, så problemet ligger inte där. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...