Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Vit iPhone 4?

Nicko35

Recommended Posts

Vad jag har hört på jobbet (som jag inte kan berätta vart det är)

så kommer den inte förrän början av nästa år.

Oavsett när den kommer kan man väl anta att efterfrågan kommer vara stor, kanske så stor att den bara släpps i vissa länder till en början? Och Sverige brukar ju aldrig vara ett av de länderna Apple prioriterar.

efterfrågan kommer nog vara stor, men dom kommer kanske släppa den i några länder i taget..

t.ex först dom stora sen dom lite mindre som t.ex Sverige.

Vad jag har hört på jobbet (som jag inte kan berätta vart det är)

så kommer den inte förrän början av nästa år.

Du behöver inte vara hemlig ;) Måste ju vara på Apple du jobbar då det endast är Apple som vet när de vita kommer ut på marknaden.

iPhoneReservdelar.se

Reservdelarna går i alla fall att få tag på, dock glas+LCD

Man kan då gissa att det är nåt där som ställer till det ?

Har hört att det var lite problem med den vita framsidan, att den släppte fömycket ljus.

Så förseningen av den vita iPhone 4 har inget med antenn att göra, det kan vara så att de passar på och fixar antenn med, men det är andra problem de har där.

Du behöver inte vara hemlig ;) Måste ju vara på Apple du jobbar då det endast är Apple som vet när de vita kommer ut på marknaden.

tro mig fler än apple vet när den kommer släppas... men de är ju inget 100 än

Orka vänta på en vit till nästa år då det inte är långt kvar till den nya iphonen =P

• 4 weeks later...

Orka vänta på en vit till nästa år då det inte är långt kvar till den nya iphonen =P

Håller med dig!

Varför köpa vita iPhone 4 när man lika gärna kan vänta till nästa version för att få en vit som är ännu bättre!

/K

Jag kan först förlänga abonnemanget i februari, så min målsättning är att jag ska orka härda ut till sommaren och fixa den nya uppdaterade vita versionen av iPhone 4S. ;) Då lär man väl förhoppningsvis få en väl fungerande telefon utan antennagate-relaterade sjukdomar.

Det är någon som inte känner till att den vita iPhonen inte säljs, och nu försöker tjäna sig en hacka på att sälja ett paket med en tegelsten i (eller kanske en potatis).

Nu cirkulerar det säkerligen några vita iPhone, men dessa lär nog vara koncentrerade i USA i närheten av Apples huvudkontor.

Ja, det låter väldigt osannolikt. Fast det verkar närma sig nu i alla fall. :)

Antar att många redan har sett detta, men om någon missat:

Först bilden som började spridas, där man på en Wallmart-hylla ser en text som visar att den vita kommer att säljas där:

http://touchreviews.net/white-iphone-4-walmart/

Sen står det så här på Wallmarts hemsida nu:

http://www.walmart.com/ip/Apple-iPhone-4-16GB-White-Phone-price-based-on-new-line-activation-or-eligible-upgrade-with-2-year-contract/14675763

Ryktena går att felet består av felmatchande färger och eftersom Apple är perfektionister (som tur är) släpper de inte luren innan den ser perfekt ut.

Här kan ni läsa Macworlds artikel om detta.

Ryktena går att felet består av felmatchande färger och eftersom Apple är perfektionister (som tur är) släpper de inte luren innan den ser perfekt ut.

Här kan ni läsa Macworlds artikel om detta.

Ja, såg artikeln häromdagen. :) Jag undrar om Wallmarts hemsida betyder att de vet nåt, eller om "kommer snart" bara står ändå. Undrar också hur lång tid det kommer att skilja mellan släppet i USA och i Sverige. Det är inte så långt kvar till jul nu och då är det ju bara typ ett halvår kvar innan de brukar komma med en ny.

Jag skulle bli förvånad om Apple inte släpper den vita innan julhandeln startar. De har ju trots allt sagt att den ska komma sedan releasen så Walmart har inte fel när de säger "coming soon". Hur soon är det nog bara Apple som vet i nuläget.

Ja, det är väl bara att vänta och se. Det är så otroligt tyst om den. Många som ville ha den vita struntade väl i att vänta och köpte den svarta i stället.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...