Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synkroniserade iPhone med iTunes - bilder försvann!


starfizz

Rekommendera Poster

Synkroniserade precis min I-phone 3g med I-tunes utan att säkerhetskopiera någonting så givetvis försvann alla mina 400 bilder.

Det här gör mig jätteledsen och jag undrar därför om jag på något vis kan få tillbaka bilderna?

Kan man på något vis ångra synkroniseringen eller få tillbaka bilderna på annat vis? Jag har inte dragit ut några sladdar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon backup på bilderna på datorn eller CD-skiva/liknande?

 

Var det första gången du synkade din iPhone till den datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, tyvärr så har jag ingen backup. är lite ny på det här så trodde att jag överförde bilderna från min telefon till datorn då jag valde att synkronisera med i-tunes.

tror det här hänt någon gång förut men det har då handlat om låtar. finns det något man kan göra ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste tillägga att det var bilderna jag tagit med telefonen som försvann, och att det är dessa jag önskar tillbaka. var inte helt tydlig där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara ngn inställning du gjort fel. Bilder ska inte försvinna sådär.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska de inte? tillbaka fick jag 10 slumpvis utvalda bilder jag tagit vid olika tillfällen under sommaren men som ska ha varit borttagna från telefonen. klickade bara i "synkronisera bilder". jag kan alltså inte få tillbaka dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Du måste ha återställt från nån säkerhetskopia !!

kolla så att bilderna inte blev syncade till din mina bilder mapp på datorn

Försök med att högerklicka på telefonen i iTunes och välj återställ från backup och välj den senaste backupen som innehåller de bilder som försvann

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har kollat noggrant igenom "mina bilder", inga bilder har kommit dit ifrån telefonen.

kan heller inte högerklicka på telefonen och välja backup. kan man göra något annat?

allt jag gjorde var att i i-tunes trycka på synkronisera, bilder från, alla mappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...