Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Finns det inget kul att göra på internet längre?


sunkan

Rekommendera Poster

känns som om internet har blivit tråkigt nu, har inte kommit nått nytt på skitlänge.

man typ starta internet å kollar macworld bara för att se att de inte har kommit nått roligt nytt som jag har råd med, sen läser man aftonbladet å blir arg på att dom förvränger alla rubriker å sen kollar man fb där folk skriver typ "nu ska det bli gott med kaffe".

 

vad gör folk på nätet?

har du några roliga tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

U-tuben?

 

TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

 

 

 

 

känns inte så kul längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Existenz.se

 

nja, man har suttit å kollat på sånna sidor i typ 5 år nu

 

hehe ja kanske låter gnällig, men internet har blivit tråkigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Sunkan

 

När jag inte vet riktgt vad ..., så går jag in på TED. Där finns alltid något överraskande.

 

Kolla

 

Tänk att ha en sådan chef (eller lärare)!

 

God jakt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Sunkan

 

När jag inte vet riktgt vad ..., så går jag in på TED. Där finns alltid något överraskande.

 

Kolla http://www.ted.com/t...ommunicate.html

 

Tänk att ha en sådan chef (eller lärare)!

 

God jakt!

 

 

de va lite coolt ju

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tycker att internet var bättre förr så kan man köra Internet Archive Wayback Machine och kolla hur det såg ut förr:

 

http://www.archive.org/web/web.php

 

hehe kollade på gamla aftonbladet, va verkligen sidan så smal på den tiden? å va de isåfall bara för att folk hade så låg upplösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe kollade på gamla aftonbladet, va verkligen sidan så smal på den tiden? å va de isåfall bara för att folk hade så låg upplösning?

 

Ja, jag minns att när jag började knacka html runt 1997 så satsade man oftast på att optimera sidorna för 640x480 pixlar. Jag fick oxå lära mig att sidan skulle väga max 50 kb för att den skulle ladda hyggligt snabbt men helst mycket mindre.

Men om internet var så särskilt mycket roligare vet jag inte... :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skvallertråden på Flashback kan stjäla en hel del tid. Vågar inte länka men du är säkert inte dummare än att du kan hitta på eget bevåg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internet blir vad man gör det till. Jag letar information i första hand, inte förströelse - då går jag hellre på en promenad med hunden, men det finns många miljoner som spelar Farmville och Café World, fyller i korsord, kollar på skvaller, porrsurfar...

 

Det var inte bättre förr, när Netscape 0.9 var beta så var det en nyhet att man kunde visa bilder tillsammans med texten... Dessutom fanns varken Diamond eller Mafia Wars...

 

menar inte att internet var roligare förr utan att det inte har kommit nått nytt kul på skitlänge, elle de känns som de iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...