Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan inte skapa iTunes-konto.

Anto0on

Recommended Posts

Det är så att jag precis har köpt en iPhone 4 (som kommer om ca 3 veckor) och tänkte att det är dags att fixa iTunes-kontot.

Men när jag ska skiva in kortnumret så står det bara att kortet inte är "rätt" kortnummer eller att kortet inte funkar, kommer inte ihåg just nu och är på jobbet så kan inte kolla.

Kan det vara för att jag fortfarande har ett s.k. "ungdomskonto" hos Swedbank? Eller måste man ha ett riktigt "kreditkort" som det står i iTunes?

Grattis till ditt köp! Du kommer säkerligen att bli nöjd! :)

I Swedbanks ungdomskonto, vad är det för kort som ingår? Är det ett kort som du kan betala med i affärer, eller är det enbart för uttag i bankomater?

Edit: Man måste nog ha ett av de kända korten (VISA, MasterCard, American Express m fl). Detta borde du kunna skaffa hos din bank!

Grattis till ditt köp! Du kommer säkerligen att bli nöjd! :)

I Swedbanks ungdomskonto, vad är det för kort som ingår? Är det ett kort som du kan betala med i affärer, eller är det enbart för uttag i bankomater?

Edit: Man måste nog ha ett av de kända korten (VISA, MasterCard, American Express m fl). Detta borde du kunna skaffa hos din bank!

Det är det som är grejen, det går både att betala i affären och det står VISA på kortet. Så det är det som är konstigt.

Men jag ska ta en sväng till banken och snacka med dem.

Tack för hjälpen i alla fall!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...