Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth på 4 an


dangodin

Rekommendera Poster

Har aldrig haft problem med se headsets på min iphone, finns endel bluetooth uppgraderingar i 4.1 om du inte har den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har uppgraderat 4:an till 4;2 men jag kan fortfarande inte få kontakt med mina SE handsfree.

 

Kanske har du version 4.02? Den nya versionen är 4.1.

 

 

Jag har en iPhone 4 och ett MW600 headset. Det har gått utmärkt att ansluta och att lyssna på musik även tidigare, men nu i iOS 4.1 fungerar även musikstyrningen, så att man kan byta låt med headsetet. Kanske har du en äldreversion av iPhone som inte har stöd för A2DP? Eller är det ett vanligt monoheadset? I så fall är det märkligt att det inte fungerar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade naturligtvis 4,02 och har nu 4,1 men min iphone 4 hittar inte HBH 435 eller HBH is 800 eller HBH ds 200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dum fråga, men jag antar att du använt HBH-modellerna innan eftersom du har tre modeller och vet hur man gör dem upptäckbara? Jag lånade en HBH 435 för att använda med min PS3a och det tog faktiskt en bra stund innan jag fattade hur man skulle trycka och greja på headsetet för att få det att pulsera rätt så det var upptäckbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att de bara kan vara parade med en enhet åt gången så man måste nollställa dem på något vis ?

Kan vara jag som e ute o cycklar nu, var bara en tanke som slig mig...

 

 

/Homie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter helt klart som att dina headset read är parade med andra enheter och iom det inte är "upptäckningsbara". Jag har för mej att på SE headset så ska man hålla inne volym upp och ner i ca 10 sekunder för att "nolla" dom. Testa med det och kolla om du kan ansluta dom efteråt.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...