Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vänner på Gamecenter


riiiichard

Rekommendera Poster

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Öppna ett spel som har Game Center-funktion inbyggt som kmr det dyka upp i Game Center under spel :)

 

Aha :)

Känns inte så Apple, men men... chockadskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det något o ha detta game center??

gillar du att spela spel så ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GrvdgaLägg gärna till mig.

 

 

looserdale

 

 

SCATMAN!

 

 

adda pointmac :)

 

 

acegod :tappahakan:

 

 

SnabelWolf

tack nu har jag lagt till er :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 av mina 380 spel fungerar med Game Center..  :armskeptisk:

 

Dundercalle @ Game Center

 

Men jag kan inte adda folk, står att jag måste aktivera via mejlen. Men jag får aldrig något mejl! Tryckt på "skicka aktiveringsmejl igen" måånga gånger.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 av mina 380 spel fungerar med Game Center..  :armskeptisk:

 

Dundercalle @ Game Center

 

Men jag kan inte adda folk, står att jag måste aktivera via mejlen. Men jag får aldrig något mejl! Tryckt på "skicka aktiveringsmejl igen" måånga gånger.

nu finns de med som nr 8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde grejen med GameCenter var att man ska kunna spela multiplayer mot varandra. Även fast Flight Control har en sådan funktion verkar den inte funka annat än via bluetooth eller? huh.gif

 

Adda gärna mig: Kejk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gojlos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att invita eller? om inte de går så fattar ja inte grejen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå. Gå in på Vänner, tryck på + och skriv sedan in alla namnen på denna tråd så har du ca 40 nya "vänner". ;)

 

Om du trycker Enter mellan varje alias du skriver in så kan du skriva in alla på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DhiaAl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte nån sammanfatta alla namn så ärr ju bara läggs till sitt eget i en quote så kan man klistra in skiten snabbt?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte nån sammanfatta alla namn så ärr ju bara läggs till sitt eget i en quote så kan man klistra in skiten snabbt?:)

 

Vilka visa ord! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte nån sammanfatta alla namn så ärr ju bara läggs till sitt eget i en quote så kan man klistra in skiten snabbt?:)

 

Jag antar mig det. (Tog inte så lång tid faktiskt). smile.gif

 

Nu är det bara att gå in på Game Center, klicka på Vänner och klicka på plustecknet. Skriv sedan in alla namnen i detta efterföljande citat med retur mellan varje namn.

 

 

Sedan kan du skriva in ditt namn sist i det senaste citatet genom att trycka på citera för att andra ska kunna lägga till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ds.richard@hotmail.com - dragonive - venacava - karlson - icash - borka - gustavdy - spikaren - sellberg - hurulven - b4phomet - mew156 - a.encrantz - zimon - rydhoolm - stenis - sundblad - stetch - dabjunk - fredacler - macki - gnutten - forzare - joakimz - fantastico - arminbag - hjwpro - irobban - andypandy0013 - danielhedman - thorvald - davzan - mrdouglas - turtles - pleekman - ronny.lindqvist@comhem.se - mpassi - grvdga - looserdale - scatman - pointmac - acegod - snabelwolf - dundecalle - kejk - gojlos - e[x]tr3me - dhiaal - supermario281

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jakkra heter jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyllde på med de senaste, samt mig själv; Iwerback

 

ds.richard@hotmail.com - dragonive - venacava - karlson - icash - borka - gustavdy - spikaren - sellberg - hurulven - b4phomet - mew156 - a.encrantz - zimon - rydhoolm - stenis - sundblad - stetch - dabjunk - fredacler - macki - gnutten - forzare - joakimz - fantastico - arminbag - hjwpro - irobban - andypandy0013 - danielhedman - thorvald - davzan - mrdouglas - turtles - pleekman - ronny.lindqvist@comhem.se - mpassi - grvdga - looserdale - scatman - pointmac - acegod - snabelwolf - dundecalle - kejk - gojlos - e[x]tr3me - dhiaal - supermario281 - Jakkra - Dan1jel - jonassk - Alleman - Iwerback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...