Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med mail i IPhone 4


Rövardotter

Rekommendera Poster

Har satt upp både ett gmail och ett hotmail konto i mailen men telefonen tar inte emot några meddelanden. Går jag till inkorgarna snurrar bara "Ansluter" snurran i evigheter men inga mail :( Båda kontona fungerade på min gamla HTC så det ska väl fungera?? Någon som har råd??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har satt upp både ett gmail och ett hotmail konto i mailen men telefonen tar inte emot några meddelanden. Går jag till inkorgarna snurrar bara "Ansluter" snurran i evigheter men inga mail :( Båda kontona fungerade på min gamla HTC så det ska väl fungera?? Någon som har råd??

 

Du får felsöka lite:) Först och främst - kolla om det gäller båda konton eller bara ett. Ta bort ett av kontona. Får du några meddelanden då? Om inte, ta bort det med och lägg tillbaka det andra. Får du några meddelanden då?

På så sett vet vi i alla fall om det är ett konto eller båda konton som spökar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får felsöka lite:) Först och främst - kolla om det gäller båda konton eller bara ett. Ta bort ett av kontona. Får du några meddelanden då? Om inte, ta bort det med och lägg tillbaka det andra. Får du några meddelanden då?

På så sett vet vi i alla fall om det är ett konto eller båda konton som spökar

 

Tack! Har meckat fram o tillbaka. Raderat kontona o lagt tillbaka dom i olika ordning och startat om telefonen två gånger. Bytte "Förvalt konto" till gmail istället för hotmail och nu verkar båda kontona (ta i trä) fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...