Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Store nere


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Både svenska och amerikanska Apple Store ligger nu nere.

Vad ska komma nu tro? :blink:

 

welcome.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

EXTRA EXTRA EXTRA!

 

Vi kan som första tidning presentera den allra första bilden på Powerbook G5!

För att få plats med G5-processorn var Apple tvungna att slopa färgskärm, aluminiumskal, trådlöst nätverk och andra onödiga finesser. Men vad gör väl det när vi får en Powerbook med G5:a? :rolleyes:

 

a2clcd.jpg

 

Nu väntar vi bara på att Apple Store ska uppdateras så vi kan beställa den nya godingen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, för jag ville veta vad garantin på Airport Express var....

Jag talade precis med en av deras säljare, och han hänvisade mig till den sidan.

Han hade visst ingen aning om att sidan såg ut som den gjorde,

och menade på att det endast var något tillfälligt och att den skulle vara uppe igen om max 20 minuter.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grrr jag blädrade sakta ner och blev över lycklig när jag läste om G5án... sen såg jag bilden... Mina stackars mac nerver höll på att gå i kras... Snyft snyft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är den nya och starkt förväntade uppdateringen av Logc (PRO och Express)

 

Ända sedan apple köpte programmet har man väntat på Apple skulle göra något riktigt stort, man började med att göra mindre uppdateringar och sänka priset med 2/3...men inga studentrabatter

 

Men nu kommer en dunderuppdatering med nya pluggar och annat godis...men bäst av allt man har nu infört studentrabatter - med mecenatkort kostar nu Logic PRO under 5000 :- (w00t)

 

Det är helt sjukt billigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha. ha. Kan inte annat än garva åt er. Så fort Apple uppdaterar sin sajt så tror alla att Apple uppfunnit datorn igen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha. ha. Kan inte annat än garva åt er. Så fort Apple uppdaterar sin sajt så tror alla att Apple uppfunnit datorn igen.  :D

Optimist javisst! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu kommer en dunderuppdatering med nya pluggar och annat godis...men bäst av allt man har nu infört studentrabatter - med mecenatkort kostar nu Logic PRO under 5000 :- (w00t)

 

Det är helt sjukt billigt

Riktigt grymt! Hade jag lite mer pengar just nu skulle jag slå till på direkten! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...