Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
beckasin

Svarta fält i kamerarullen

Rekommendera Poster

beckasin

I min kamerarulle på iphone 3g ser bildbiblioteket ut som på bilden. Om jag klickar på det svarta ser jag bilderna. Vad har hänt? Kan jag göra något?post-43299-1282546493,83_thumb.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
arminbag

en återställning är väl det enda vi kan tipsa om..prova med det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Emret

Jag råkade ut för exakt samma sak.

Jag googlade problemet och fick som svar att man skulle "omsynka" bilderna med datorn.

Synka bilderna med iPhoto (eller vilket bildprogram du nu använder), radera från telefonen och synka om så funkar det.

Dock fick jag ett nytt album i telefonen, de synkades inte tillbaka till kamerarullen. Inte hela världen om du frågar mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Justitia

Förtydligade rubriken. /moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
OzzieWild

Fick det ett par gånger på min 1st gen och min far fick det på sin 4. Räckte att starta om telefonen så var det fixat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ThreeX

Fick det ett par gånger på min 1st gen och min far fick det på sin 4. Räckte att starta om telefonen så var det fixat.

+1

Har hänt mig på 3Gs och nu på iP4 och bägge gångerna var det back to normal efter omstart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
JLJ

Jag har samma problem, och vet inte om tipsen ovan skulle hjälpa mig. Jag har ju två album i min telefon; det första som heter "Kamerarulle" där alla bilder jag fotat med min iPhone ligger. Det andra heter "Bildbibliotek" och innehåller de bilder jag synkat med en mapp på min hårddisk, d v s bilder jag inte tagit med min iPhone. Problemet med de svarta rutorna har jag endast i det första biblioteket (Kamerarulle) och det är ju inte synkat med någon mapp på datorn, så en omsynkning skulle ju inte förändra något där...eller?

Omstart förändrar ingenting.

Redigerad av JLJ

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
beckasin

Jag har samma problem, och vet inte om tipsen ovan skulle hjälpa mig. Jag har ju två album i min telefon; det första som heter "Kamerarulle" där alla bilder jag fotat med min iPhone ligger. Det andra heter "Bildbibliotek" och innehåller de bilder jag synkat med en mapp på min hårddisk, d v s bilder jag inte tagit med min iPhone. Problemet med de svarta rutorna har jag endast i det första biblioteket (Kamerarulle) och det är ju inte synkat med någon mapp på datorn, så en omsynkning skulle ju inte förändra något där...eller?

Omstart förändrar ingenting.

Jag har exakt som dig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
16700

Jag har också det problemet. Allting är frid och fröjd tills jag stänger av telefonen, när jag sedan sätter på den är det svarta fält. tar jag sedan nya bilder efter omstarten blir det dubletter på dessa bilder istället! nån som har en lösning?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
beckasin

Bilderna kom tillbaka när jag bytte telefon :) 3G till iPhone 4.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...