Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

Finns ju med de andra operatörerna så varför inte Halebop.

Själv beställde jag kl 00:02 och idag kunde jag se att mitt paket var i Alvesta och KANSKE kommer imorgon. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Har köpt min fyra med hallå 12 bindingstid och surf bas. Står fortfarande bara registrerad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma för mig, kom till Alvesta idag vid 18.00, beräknad leveran den 3e :D Beställde kl 00.37

Min kom 18:14, lite fusk ju! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde runt 00:03-00:04.

Skickades i fredags men då det ju blev något fel med kollina till Posten körde det igång idag och står nu som inlämnad i Alvesta.

Precis som för dig med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde runt 00:03-00:04.

Skickades i fredags men då det ju blev något fel med kollina till Posten körde det igång idag och står nu som inlämnad i Alvesta.

Precis som för dig med andra ord.

Känns skönt att man inte är ensam med detta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska vara jäkligt glada :D jag beställde några timmar efter er och får vänta minst en vecka till. Hoppas ni blir nöjda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon ska jag ta ett rejält snack med dom på chatten. Pallar inte att sitta här och sukta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte min iPhone 4 på Telia i Karlstad i fredags, jag fick med mig telefonen på en gång men simkortert skulle skickas separat med post. Leveransen av kortet gick jättefort, fick det redan idag(måndag) men... det var ju ett vanligt sim, det borde väl dom sett att jag köpte en iPhone 4 med abbonnemanget, eller? Irriterande, man vill ju kunna använda telefonen också :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte min iPhone 4 på Telia i Karlstad i fredags, jag fick med mig telefonen på en gång men simkortert skulle skickas separat med post. Leveransen av kortet gick jättefort, fick det redan idag(måndag) men... det var ju ett vanligt sim, det borde väl dom sett att jag köpte en iPhone 4 med abbonnemanget, eller? Irriterande, man vill ju kunna använda telefonen också :(

Du, nu är du fel. Gå tillbaka till Telias tråd... Nää skoja bara. Lite trist att inte kunna använda den! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska vara jäkligt glada :D jag beställde några timmar efter er och får vänta minst en vecka till. Hoppas ni blir nöjda.

jag är glad! :D

Mmm, du skulle vara uppe sent och beställa direkt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte telia två markerade delar på simkoret? En vanlig och en micro-sim del som man trycker ut.

post-39314-1280780648,24_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde oxå på torsdags natten 00:29 min är i avesta kommer den fram tills imorgon bor i gbg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du, nu är du fel. Gå tillbaka till Telias tråd... Nää skoja bara. Lite trist att inte kunna använda den! :(

 

 

Förlåt, jag glömde såklart skriva att jag tog Halebop Vänner med surf plus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, jag glömde såklart skriva att jag tog Halebop Vänner med surf plus :)

Oj, fel av mig. Glömde att man kunde köpa Halebop hos Telia. Ber om ursäkt :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att alla ni här tog med 12 månaders bindningstid? Annars är man inte vettig i huvet, om man förstås inte ska ha sin telefon i 24 månader :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, tog 12 månader och utan förhöjd månadsavgift.

Var just för man kunde ta utan förhöjd månadsavgift jag valde Halebop och inte Telia denna gången.

Att man sedan kunde välja 12 månader bindning var ju en bonus, även om det är mycket möjligt jag kör med 4an i två år som jag gjort med 3Gn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att alla ni här tog med 12 månaders bindningstid? Annars är man inte vettig i huvet, om man förstås inte ska ha sin telefon i 24 månader :D

 

 

tog 24 månader med halebop hallå med surf plus:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, tog 12 månader och utan förhöjd månadsavgift.

Var just för man kunde ta utan förhöjd månadsavgift jag valde Halebop och inte Telia denna gången.

Att man sedan kunde välja 12 månader bindning var ju en bonus, även om det är mycket möjligt jag kör med 4an i två år som jag gjort med 3Gn.

 

Det gick att ta utan månadsavgift med Telia också.

 

Eller hmm, det kanske bara var i butik man kunde det? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, tog 12 månader och utan förhöjd månadsavgift.

Var just för man kunde ta utan förhöjd månadsavgift jag valde Halebop och inte Telia denna gången.

Att man sedan kunde välja 12 månader bindning var ju en bonus, även om det är mycket möjligt jag kör med 4an i två år som jag gjort med 3Gn.

Jag köpte min fyra hos Telia utan förhöjd månadsavgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget har hänt med mitt kollinr nu på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iphone är en mil bort från mitt utlämmningställe nu:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer det en sms avi eller brev?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...