Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4 från Telia


iAnders

Rekommendera Poster

Fick det jag å! :D

Weeee \o/

 

 

Samma här!! MYCKET BRA AV TELIA TYCKER JAG!! :bultandehjarta:: ::bultandehjarta::: :bultandehjarta::bultandehjarta::bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 911
  • Created
  • Senaste svar

Fick också mitt idag laugh.gif... Det blir att inhandla en bilhållare i helgen. Har letat på varenda ställe i stan. Bra att det finns på Telia cool.gif.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min 32a i Ons.

Ordnr: 7001001996xx

Beställde den: 25/8

 

 

Tack för svar!

Är så sjukt otålig just nu...

Beställde precis som du min 32GB den 25/8 men fick Ordnr: 7001002018xx

Har hela tiden ställt in mig på att vänta 6 v så att jag inte ska bli besviken. Men det känns ju positivt att det börjar röra på sig...det är bara att vänta tåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min iPhone 4 i Telias webbutik den 12 augusti, tillsammans med ett företagsabonnemang (automatsvar - beställningsbekräftelse). Sedan hörde jag ingenting från Telia i två veckor. Ringde till Telia och undrade när de kommer att skicka mig avtalet. Hade jag inte ringt, hade det inte hänt någonting överhuvud taget.

 

Avtalet kom den 31 augusti. Jag skrev under avtalet samma dag och skickade tillbaka. Sedan hände det ingenting. Ringde efter en vecka. De kunde inte hitta mitt registererade avtal. Ringde igen efter några dagar, samt mailade mitt inscannade avtal (tur nog hade en inscannad kopia). Nu var mitt avtal registrerat, men jag väntade fortfarande på att de skulle maila mig mitt ordernummer. Det hände ingenting. Jag ringde efter en vecka, och ringde igen.

 

Förra veckan fick jag ett ordernummer - med orderdatum den 29 september (status: väntar på leverans)! Det är >> 6 veckor << efter jag beställde telefonen. Nu fick jag min köplats och väntar på en telefon där de inte ens anger ett leveransdatum. Det blir spännande om jag får min iPhone innan Jul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde nyss och avbokade min telefon från telia, åkte och köpte en i butik istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 4:a 16 gb för två veckor sen, har inte hört någonting alls vare sig ordernr eller något annat, Man blir ju lite smått galen att behöva vänta! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge phika.gif

 

Någon annan som beställt en 16 gb nyligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@ernst9hugo: beställde i veckan, den 29/9, via telefon till 90200. VI gjorde ett muntligt, inspelat, avtal. Direkt efter fick jag orderbekr på mail, och dagen efter fick jag ordernr. Du ska nog ringa dom och höra varför du inte hört något!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 4:a 16 gb för två veckor sen, har inte hört någonting alls vare sig ordernr eller något annat, Man blir ju lite smått galen att behöva vänta! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge phika.gif

 

Någon annan som beställt en 16 gb nyligen?

 

Jag beställde för 1 vecka sen, men eftersom det finns iphone på lager i vissa butiker så avbeställde jag och köpte en i butik istället.

 

Men, när jag beställde från nätet så loggade jag in på mina sidor och beställde, då görs avtalet på engång och man får bekräftelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde i Teliabutik (32GB) den 13 september. Den är i jönköping idag så den borde vara hos mig i morgon biggrin.gif

Lite drygt 3 veckor, snabbare än väntat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde min beställning hos Telia förra veckan Tisdag, två dagarna senare Torsdag så hade jag den. Gör beställning i Butik istället. Verkar som era ordrar är helt ute och cyklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min den 15/9 och fick den idag 6/10. 21 dagar tog det alltså :) Endast 3 av de 5-6 veckor som det inte enligt Telia tar för att få iPhone 4 vid nybeställning.

 

Börjar det trappas av nu med beställningar kanske?...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppföljning gäst16875:

 

Hör och häpnar, igår fick jag ett epost meddelande från Telia (det allra första meddelandet som Telia skickade ut självmant i den här härvan) där Telia meddelar att min iPhone 4 32GB är på väg till mig - efter 6 veckor idogt tjafsande och ringande. Nu får vi se om den också kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@ernst9hugo: beställde i veckan, den 29/9, via telefon till 90200. VI gjorde ett muntligt, inspelat, avtal. Direkt efter fick jag orderbekr på mail, och dagen efter fick jag ordernr. Du ska nog ringa dom och höra varför du inte hört något!

 

Jäddra skit det där alltså, jag ringde till dom och sa att jag beställt via telias studentsida och inte fått något ordernr, och då säger hon att hon inte hittar min order (?) men hon kontaktade någon kundsupport och då började det hända grejor, då kom mitt ordernr med en gång.

 

Det enda tråkiga är att det inte verkar som att mina två veckor innan jag ringde "räknas" utan det skulle ändå ta två till tre veckor till innan jag får den, lite drygt!

 

Men det är väl så att den som väntar på något gott alltid väntar för länge wink.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäddra skit det där alltså, jag ringde till dom och sa att jag beställt via telias studentsida och inte fått något ordernr, och då säger hon att hon inte hittar min order (?) men hon kontaktade någon kundsupport och då började det hända grejor, då kom mitt ordernr med en gång.

 

Det enda tråkiga är att det inte verkar som att mina två veckor innan jag ringde "räknas" utan det skulle ändå ta två till tre veckor till innan jag får den, lite drygt!

 

Men det är väl så att den som väntar på något gott alltid väntar för länge wink.gif

 

Störigt! Just nu håller jag tummarna för att lev.tiden håller sig kring ca 21 dagar som de flesta verkar ha från Telia för tillfället. Eller kanske rent av kortas något??

 

Vänta på beställda prylar är inte riktigt min starkaste sida :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Störigt! Just nu håller jag tummarna för att lev.tiden håller sig kring ca 21 dagar som de flesta verkar ha från Telia för tillfället. Eller kanske rent av kortas något??

 

Vänta på beställda prylar är inte riktigt min starkaste sida :-)

 

Rättså störigt! Dom har ju uppdaterat telias hemsida nu och där står det att leveranstiden är mellan 2-3 veckor, bara att hoppas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde via en lokal Telia-säljare. Det tog ganska precis 3 veckor från beställning till jag hade luren i handen. Fick den i måndags. 32GB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16-gigare den 29/9. Skickades från Telia idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på Telias butik på gågatan i Malmö idag med en polare, han skulle köpa en router.

Han frågade ifall iPhone 4 fanns i lager (han har iPhone 4 32gb) och det hade dom!

Dom fick in en leverans idag. Och så spelade vi sten sax påse. Om han vann skulle jag inte köpa iPhone 4, vann jag skulle jag köpa den.

Jag vann och jag köpte en Apple iPhone 4 16gb svart.

Tjejen i kassan dog lite, men denna dagen är den bästa dagen på många år. och det pga sten sax påse!

 

Åk dit och köp DIREKT!

Lite väl lång kötid, men suverän service.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på Telias butik på gågatan i Malmö idag med en polare, han skulle köpa en router.

Han frågade ifall iPhone 4 fanns i lager (han har iPhone 4 32gb) och det hade dom!

Dom fick in en leverans idag. Och så spelade vi sten sax påse. Om han vann skulle jag inte köpa iPhone 4, vann jag skulle jag köpa den.

Jag vann och jag köpte en Apple iPhone 4 16gb svart.

Tjejen i kassan dog lite, men denna dagen är den bästa dagen på många år. och det pga sten sax påse!

 

Åk dit och köp DIREKT!

Lite väl lång kötid, men suverän service.

 

Säker på att det var en Apple iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16-gigare den 29/9. Skickades från Telia idag.

 

Citerar mig själv... Nu ligger luren på macken och bara väntar tills jag jobbat klart.

 

Ordernr: 700100226XXX. Beställd 29/9. Muntligt avtal inspelat med kundtjänst.

 

Trevlig helg, det tänker jag ha!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...