Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4 från Telia


iAnders

Rekommendera Poster

Fick min telefon idag. När jag betänker efterfrågan känner jag mig nöjd med den väntetid jag haft, men har naturligtvis förståelse för er som väntat längre och fortfarande inte fått någon telefon.

 

MVH Andreas

 

hur lång tid tog det?

32gb 16gb?

vart beställde du ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 911
  • Created
  • Senaste svar

Gör som jag alltid gör när man är medveten om att det är långa leveranstider.

Hoppas inte förmycket, utan gör det motsatta istället. Tänk att du kommer få din telefon om 1 - 1 ½ månad istället.

 

Det jag menar är, att man inte ska bygga upp förhoppningar i onödan ;).

Sen är inte min erfarenhet den bästa gällande Telia KT heller. Mycket som "försvinner" i anteckningarna hos dom, enligt min erfarenhet.

 

haha precis. Det tog Telia (med lite hjälp av Tele2) lite under EN MÅNAD att bara skicka hem mina papper. haha, så man kan ju undra hur lång tid det tar för dom att skicka hem telefonen. Så det är väl bara att se glad ut och vänta. men det kliar lite i fingrarna just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 4 16gb den 30/8 och den är nu på posten i Jönköping påväg hit. Det gick snabbare än jag räknade med att det skulle ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som vet vad skillnaden är prismässigt från att beställa iphone 4 via CSN-kortet med telia eller hos telia.se? För jag hittar ingen skillnad nämligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 4 16gb den 30/8 och den är nu på posten i Jönköping påväg hit. Det gick snabbare än jag räknade med att det skulle ta.

 

Telia får nog väldigt många fler 16GB-modeller än 32GB-modeller, den är ju också den som verkar mest populär :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 4 16gb den 30/8 och den är nu på posten i Jönköping påväg hit. Det gick snabbare än jag räknade med att det skulle ta.

 

beställde du i butiken? jag beställde också den 30/8 fick order nummer dagen efter tror jag, sen dess har det stått väntar på leverans. när fick du order nummer och när fick du reda att den är påväg?

:nyfiken:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 4 16gb den 30/8 och den är nu på posten i Jönköping påväg hit. Det gick snabbare än jag räknade med att det skulle ta.

 

kan du också skriva ditt order nummer vill se om du har större eller mindre än mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lång tid tog det?

32gb 16gb?

vart beställde du ifrån?

 

Beställd i butik 15/8 .

Order tillagd 23/8.

Levererad 2/9 (Mottagen idag 6/9)

 

32gb svart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställd i butik 15/8 .

Order tillagd 23/8.

Levererad 2/9 (Mottagen idag 6/9)

 

32gb svart.

 

grattis!, hoppas min 16 gb kommer snart :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan du också skriva ditt order nummer vill se om du har större eller mindre än mig :)

 

Oj, fick tag på fel nummer. Har inte det tillgängligt just nu. Men jag beställde på Telia.se och identifierade mig genom mina sidor iaf. Ska se om jag kan hitta mitt nummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, fick tag på fel nummer. Har inte det tillgängligt just nu. Men jag beställde på Telia.se och identifierade mig genom mina sidor iaf. Ska se om jag kan hitta mitt nummer.

 

 

hur fick du reda på det här?

telia.se/leverans?

eller KT?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOHO!

 

jag finns med på posten nu!! kommer om 2 dagar antar jag då!

jävligt snabbt gick det ju! beställde den 30/8 i butiken

för er som undrar mitt ordernummer 700100196xxx

men på telia står det fortfarande väntar på leverans men den är väl fel som vanligt, posten måste ha rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm hoppas jag är med i den. Har ordernummer strax efter Bulletbreath, som beställde dagen innan mig, o fått sin ju :D med lite flyt så!

 

Hoppas verkligen min är med också, beställde den 9/8 via mina sidor, order tillagd 23/8, en 32GB. håller tummarna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOHO!

 

jag finns med på posten nu!! kommer om 2 dagar antar jag då!

jävligt snabbt gick det ju! beställde den 30/8 i butiken

för er som undrar mitt ordernummer 700100196xxx

men på telia står det fortfarande väntar på leverans men den är väl fel som vanligt, posten måste ha rätt!

du beställde en 16GB då va? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur fick du reda på det här?

telia.se/leverans?

eller KT?

 

 

 

 

 

Jag använde postens sökfunktion för telia.se/leverans uppdaterades inte förän idag. Men jag har fått mobilen nu iaf. Jag hade nummer 700100194323

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde postens sökfunktion för telia.se/leverans uppdaterades inte förän idag. Men jag har fått mobilen nu iaf. Jag hade nummer 700100194323

 

jag sökte på posten förut och det står att den ska till mig i karlstad. står dock inte vart den är.

 

så här står det :

7 sep kl 10:26

Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen. Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.

t stog det så för dig också eller stog det något annat, btw vilken stad bor du i, antar att det är olika leverans tider beroende på vart man bor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte som att det kom några 32or med denna leveransen. Har fortfarande inte så jag kan söka på postens sida :(

 

riktigt tråkigt att höra! det borde vara samma på 32an och 16 :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt ordernummer förra fredagen men sedan förra måndagen så hittas inte ordernumret.

Kundtjänst (för företag) kan inte svara på företagsbeställningar utan bara privata utan hänvisar till mail, och de har fortfarande inte svarat trots att det var i fredags jag mailade.

 

Gäller en 32GB Beställd 30/7 fast avtal ingicks först via kundtjäönst den 11/8.

 

Telias ordning och service imponerar verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag sökte på posten förut och det står att den ska till mig i karlstad. står dock inte vart den är.

 

så här står det :

7 sep kl 10:26

Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen. Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.

t stog det så för dig också eller stog det något annat, btw vilken stad bor du i, antar att det är olika leverans tider beroende på vart man bor.

 

Var precis så det stod igår på dagen. Sen på kvällen uppdaterades det med mer info. Bor i Borås också. Men du borde ha mobilen imorrn/torsdag. Jag fick dock inte mitt micro-sim så fick ta till saxen på gamla tills det nya kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...