Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4 från Telia


iAnders

Rekommendera Poster

Jag beställde 10/8 och räknar med att få vänta till runt den 7, men om de skulle va en telefon där så hoppas jag på min den här veckan smile.gif Spring och hämta ut paketet så vi får höra vad det är för rolig i. smile.gif

 

 

Beställde du 16 eller 32, ActWrong?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 911
  • Created
  • Senaste svar

men hämta paketet då! Seså! Iväg med dig! :D

 

Om de vore så väl :P Det är bjq som fått paket, jag väntar fortfarande ivrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de vore så väl :P Det är bjq som fått paket, jag väntar fortfarande ivrigt.

 

Åhhh jaha! Till mitt försvar är det knepigt o hänga med i svängarna på min plottriga lilla mobil ^_^ Läääängar till min iPhone kommer :)

 

undra vad som låg bjqs paket.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det vore galet om du fått den redan! Grattis i så fall :D vad beställde du förnån? 16 eller 32? Och var? Webben eller i butik?

 

16gb var det som beställdes på natten mot 12e om jag inte missminner mig. Blir att glida och kolla på posten nu håll tummarna! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min telefon idag, 2 veckor fick jag vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min telefon idag, 2 veckor fick jag vänta.

 

Blir bara bittrare o bittrare... Närmar mig fem veckor av väntan trots att jag beställde 0040 på releasen... Sen är man alldeles för snäll o pratar med KT men skickar mindre nöjda mail, o inte fan får man svar på såna mail! Eller telefoner i lådan... Två gånger har de supit bort den enligt killarna som skickar iväg den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var till min stora förtjusning en iphone 4 som låg i paketet väntar nu med spänning på microsimkortet :D:D

 

tog totalt två veckor bra gjort telia :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var till min stora förtjusning en iphone 4 som låg i paketet väntar nu med spänning på microsimkortet :D:D

 

Grattis! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejja TELIA!!

 

I början av veckan ringde vi för att kolla status "MINST TVÅ VECKOR" var svaret vi fick, då valde vi att annulera ordern, så vi gick och köpte i Tele2-butik.... vad ligger inte på utlämningsstället idag? Kan det vara två iphones från Telia!?

 

Ringde till KT och fick prata med en väldigt vettig tjej "kors i taket", som sa att vi bara ska låta dom ligga där och så kommer dom gå i retur. Tydligen väldigt förekommande att folk som avbeställt ändå får levererat... schysst för er som sitter och väntar, istället för att ni ska få era telefoner kommer dom nu ligga och vänta på att bli tillbakaskickade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ber om ursäkt de tog en vecka och 6 dar :) avrundade lite

 

Nu vart jag grinig. Beställde före och har inte fått nån telefon. Ringer telia nu du har plats 83 i turordning gaaah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 14/8, 16gigare. Fick mail att order va lagd 18/8 inkl ordernr. Fick sms i morse att paketet fanns på ica. Inget micro sim än, klippte mitt gamla sim tillsvidare. Det tog 11 dagar. Detta var den andra beställningen, första gjorde jag på release natten kl 00.01-00.10. Avbokade den å gjorde en ny på mina sidor där jag signerade digitalt. Fick mitt avtal idag för ordern jag avbokade också. Telia verkar inte ha koll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Status på telia är fortfarande 'väntar på leverans'. Telefonen är helt ok, men jag är inte så imponerad som jag trodde jag skulle bli. Känns som Wow faktorn tog slut efter första timmen men den är ett rejält prestanda lyft mot min 3g.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Status på telia är fortfarande 'väntar på leverans'. Telefonen är helt ok, men jag är inte så imponerad som jag trodde jag skulle bli. Känns som Wow faktorn tog slut efter första timmen men den är ett rejält prestanda lyft mot min 3g.

 

Hmm.... min gick också igenom den 18:e och ej fått den :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min 32:a idag. :) Beställde 3/8.

 

Två lite intressanta ting:

* I förrgår ringde jag kundtjänst för att kolla om SIM-kort var beställt till telefonen, passade då på att fråga efter ungefärligt leveransstatus och fick till svar "början på september".

 

* Igår (och idag med för den delen) har jag status "Väntar på leverans" fortfarande på Telias hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min 32G idag, beställdes och signerades via Mina sidor den 31/7. Fortfarande står det på nätet att den inte är levererad, men jag håller den i alla fall i handen just nu. MicroSIM var förstås inte med, åkte ned till Teliabutiken och fick ett i handen direkt utan kostnad. Har nu satt igång den. Läcker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min telefon idag.. väntat 3veckor.

 

Men det konstiga är om jag följer mitt ordernr så står det fortfarande väntar på leverans..

 

Men men, nu är det väl bara och vänta in simkortet, vet någon ungefär hur lång tid det tar efter man fått mobilen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde Telia i måndags och blev lovad att dom skulle skicka mitt micro-sim samma dag så att jag hade det på tisdag eller senast onsdag. Nu sitter jag här fortfarande utan något micro-sim, fantastiskt jobbat Telia!:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejja TELIA!!

 

I början av veckan ringde vi för att kolla status "MINST TVÅ VECKOR" var svaret vi fick, då valde vi att annulera ordern, så vi gick och köpte i Tele2-butik.... vad ligger inte på utlämningsstället idag? Kan det vara två iphones från Telia!?

 

Ringde till KT och fick prata med en väldigt vettig tjej "kors i taket", som sa att vi bara ska låta dom ligga där och så kommer dom gå i retur. Tydligen väldigt förekommande att folk som avbeställt ändå får levererat... schysst för er som sitter och väntar, istället för att ni ska få era telefoner kommer dom nu ligga och vänta på att bli tillbakaskickade.

 

Nästan samma sak hände mig...

 

Övergav Telia onsdagen 18/8 då jag på morgonen kollade av läget med KT. Jag var inte med på deras senaste inleverans trots att jag beställde timmen efter releasen. Gick därför in samma dag och köpte av Telenor och fick luren i handen.

 

Avbeställde direkt min order på Telias KT som oxå lovade ett SMS med bekräftelse på avbokningen. Efter en vecka utan SMS ringde jag idag Telia för att dubbelkolla min avbokning. Och gissa vad de ha gjort... jo just de, skickat ut en lur. Tydligen skickades den igår, fast de såg min avbokning!! Killen sa att en återkallelse var gjord till posten så jag skulle inte behöva göra nått...

 

Det tog alltså 5 arbetsdagar för Telia att fatta att jag inte skulle ha luren och att de då under tiden hinner skicka den såååå försenade luren är helt sjukt... Bra jobbat Telia!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som fått era lurar, vilken firmware ligger det i dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...